Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم جوانان ایران در دومین دیدار خود از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت اندونزی به  مصاف تیم میزبان رفت که در پایان نیمه اول به نتیجه تساوی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: پیروزی تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل اندونزی

در این مسابقه هر دو تیم بازی متعادلی را انجام دادند و بیشتر دقايق بازی در میانه میدان در جریان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دوتیم در وهله اول به فکر گل نخوردن بودند و در ادامه چشم به ضد حملات دوختند و توانستند یکی دو موقعیت را بر روی دروازه یکدیگر خلق کنند اما هیچ یک از دروازه ها گشوده نشد تا هر دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در ابتدای نیمه دوم اندونزی در یک ضد حمله و با اشتباه فاحش دروازه بان ایران صاحب گل شد.

در ادامه این جوانان ایران بودند که صاحب توپ و میدان شدند و می توانستند گل تساوی و حتی پیروزی بخش را هم به ثمر برسانند اما از موقعیت های خود استفاده نکردند و حتی یک بار نیز مدافع حریف توپ را از روی خط دروازه برگرداند تا ایران در بازی دوم خود مقابل اندونزی تن به شکست یک بر صفر دهد.

گفتنی است تیم ایران در بازی اول خود مقابل اندونزی به برتری ۴بر۲ دست یافته بود.

بیشتر بخوانید- پورموسوی: می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: آمار نشان می‌دهد امسال توانسته‌ام بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی 2 - 2 تیم فوتبال پیکان مقابل هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما خیلی بهتر شده است و با اعتمادبه‌نفس بالاتر بازی می‌کند. در این دیدار بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی عوض کردیم که کار سختی است. ما پس از گل دوم حریف خیلی خوب بازی کردیم و با بدشانسی موقعیت‌های‌مان گل نشدند. خوشبختانه همین که نباختیم یک امتیاز عالی بود. شاید اگر کمی زور می‌زدیم می‌توانستیم برنده شویم.

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

وی در مورد گلایه‌های رضا عنایتی از باتجربه‌های پیکان تصریح کرد: بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند و تجربه‌شان را در اختیار آنها بگذارند، ولی برخی مواقع شرایط بازی طوری پیش می‌رود که همه چیز دست بازیکن نیست. این حرف کاملاً درست است که بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند.

هافبک تیم فوتبال پیکان راجع به آمار پاس گل‌هایش در این فصل خاطر نشان کرد: سعی می‌کنم همیشه بهترین بازی‌ام را انجام دهم. در بازی قبل، شش پاس تک به تک دادم که هیچ‌کدام گل نشدند، ولی امروز یکی از آنها گل شد. آمار صحبت می‌کند، اما شما همه چیز را پایان فصل فراموش می‌کنید. امسال توانسته‌ام فوتبال خوبی را به نمایش بگذارم و امیدوارم در بین 10 پاسور برتر قرار بگیرم.

نریمان‌جهان درباره تعویض زودهنگام حامد پاکدل گفت: مشکل خاصی نیست. با گل‌هایی که خوردیم ریتم‌مان عوض شد و مربیان تغییر تاکتیک دادند. همه به نظر مربی احترام می‌گذاریم و مشکل خاصی نداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان