Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در نشست ویژه راه‌آهن کرمانشاه با حضور مدیرعامل راه‌آهن کشور در سرسرای تدبیر استانداری افزود: راه‌آهن کرمانشاه یکی از مطالبات جدی مردم کرمانشاه بود که خوشبختانه تحقق پیدا کرد و با حضور رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسید.

او گفت: با وجود راه‌اندازی راه‌آهن کرمانشاه، این پروژه هنوز دارای کاستی‌هایی است که باید برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مطالبات مدیریت استان را ارتقای سرعت عبور قطار از شبکه ریلی کرمانشاه دانست و اظهار داشت: متاسفانه سرعت حرکت قطار در بخشی از مسیر پایین است و در این شرایط طبیعی است مردم ترجیح دهند با ماشین شخصی و یا اتوبوس مسافرت کنند. 

او گفت: انتظار می‌رود با ارتقای فنی راه‌آهن کرمانشاه - ملایر، زمینه افزایش سرعت سیر قطار و رضایت مردم فراهم شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: با بازگشایی مرز خسروی، امسال کرمانشاه یکی از استان‌های اصلی عبور زوار اباعبداله الحسین (ع) به کربلا است و از این رو انتظار داریم راه‌آهن کشور در این ایام خدمات‌رسانی ویژه‌ای را برای زوار اربعین در نظر بگیرد.

بازوند همچنین تعیین تکلیف مدیریت راه آهن و استقرار اداره کل راه آهن را یکی دیگر از مطالبات جدی مردم کرمانشاه و یک حق کاملا طبیعی دانست و ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر اجرایی شود.

او یکی دیگر از مطالبات استان را تعویض واگن‌های مسیر کرمانشاه - تهران - مشهد و ارتقای کیفت آن‌ها در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مسافرین دانست و اظهار امیدواری کرد که این موضوع هرچه زودتر انجام شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به احداث دهکده لجستیک غرب کشور در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اجرای این دهکده یکی از پروژه‌های تحول ساز در توسعه کرمانشاه و کشور است که خوشبختانه مطالعات آن به اتمام رسیده و یک مکان مناسب هم برای آن جانمایی شده است‌.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مطالبات مهم استان، شتاب در تعیین تکلیف مرکز لجستیک کرمانشاه است تا این پروژه مهم بتواند در توسعه استان نقش‌آفرینی کند.

راه آهن کرمانشاه ۲۹ اسفند ۹۶ با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد.

۳۰۳۳/۳۲۰۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند راه آهن کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه