Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز،‌ سازمان حشد الشعبی عراق اعلام کرد که پدافند زمینی این سازمان به محض رؤیت پهپادی ناشناس در آسمان پایگاه استان صلاح‌الدین به روی آن آتش گشود و این پهپاد را مجبور به فرار کرد. 

«قحطان الباوی» رئیس اطلاعات فرماندهی حشد الشعبی در عملیات صلاح‌الدین  گفت: «پهپادی ناشناس صبح امروز- چهارشنبه- بر فراز آسمان تیپ ۳۵ و پایگاه‌های عملیات حشد الشعبی در صلاح الدین مشاهده شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الباوی گفت:‌ «پدافند زمینی حشد الشعبی به روی این پهپاد ناشناس آتش گشود و آن را مجبور به فرار به سمتی نامشخص کرد». 

وی در ادامه افزود: «فرماندهی اطلاعات عملیات صلاح‌الدین طرف ارسال کننده این پهپاد را کشف نکرده است و ستاد عملیات مشترک نیز اطلاع از پرواز این پهپادها را تکذیب کرده است». 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صلاح الدین حشد الشعبی پدافند زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟

به گزارش همشهری آنلاین، این مقام مسئول به نورنیوز گفت: با هوشیاری سامانه های راداری و پدافندی مستقر در منطقه،ریزپرنده های ناشناس قبل از نزدیک شدن به حریم مناطق حساس مورد هدف قرار گرفتند.

رسانه های غربی و صهیونیستی از جمله نیویورک تایمز پس از عملیات مقابله جویانه وعده صادق که به صورت کاملا موفق انجام شد با جعل اخبار و فضا سازی های دروغین در مورد آسیب دیدن سامانه های پدافندی ایران در جریان مقابله با ریزپرنده های ناشناس در آسمان اصفهان به دنبال دستاورد سازی برای رژیم اسراییل به منظور خارج نمودن صهیونیستها از انفعال ناشی از شکست هستند.

کد خبر 845810 برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - پدافند اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیا شکست خورد + ویدئو
  • عطوان: حملات تلافی‌جویانه حشدالشعبی در راه است
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی
  • ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است
  • سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟