Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:32:08 GMT

دژپسند: دولت موضوع شرکت هپکو را رها نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۷۸۹۱

دژپسند: دولت موضوع شرکت هپکو را رها نمی‌کند

وزیر امور اقتصاد و دارائی با تاکید بر اینکه دولت موضوع شرکت هپکو را رها نمی‌کند، گفت: با حضور مدیر عامل، بسیاری از مشکلات هپکو برطرف خواهد شد.

فرهاد دژپسند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین اقدامات انجام شده از سوی کمیته رسیدگی به اعتراضات کارگران هپکو که در دولت تشکیل شده است، اظهار کرد: یکی از مشکلات هپکو نداشتن مدیر عامل بود که هفته گذشته مدیر عامل جدید آن تعیین شد و کار خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه با حضور مدیر عامل، بسیاری از مشکلات این شرکت برطرف خواهد شد، درباره تعیین تکلیف پرداخت حقوق معوقه کارگران شرکت هپکو خاطر نشان کرد: مدیرعامل جدید باید پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کند و سپس پرداخت این حقوق بررسی می‌شود. اصل کار هپکو تعیین مدیر عامل بود که انجام شد.

وزیر امور اقتصادی و دارائی تاکید کرد: به طور کلی دولت موضوع شرکت هپکو را رها نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، در پی اعتراض تعدادی از کارگران هپکو به شرایط تولید در شرکت و حقوق عقب افتاده خود طی هفته‌های اخیر در جلسه روز سیزدهم شهریور ماه سال جاری هیات وزیران وزیر امور اقتصاد و دارائی و تعداد دیگری از وزرا را موظف کرد تا در اسرع وقت مدیرعامل این کارخانه را معرفی کنند. در نهایت ابوالفضل روغنی گلپایگانی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت هپکو تعیین شد.

پیش از این محمود واعظی - رئیس دفتر رئیس جمهوری - درباره برنامه‌های دولت در خصوص اعتراضات کارگران اراک گفته بود که خواسته کارگران این است که هر چه زودتر مدیرشان انتخاب شوند و آقای رئیس جمهوری نیز دستور داده‌اند که این انتخاب هر چه سریعتر انجام شود.

ابوالفضل رنجبر یکی از اعضای شورای کارگری شرکت هپکو اراک در خصوص اعتراضات اخیر کارگران این شرکت به ایسنا گفته بود که کارگران هپکو ۶۸۰ میلیون تومان بابت حقوق معوق تیرماه، حدود ۴ میلیارد تومان بابت حقوق معوق مردادماه و حدود ۱.۵ میلیارد تومان به عنوان باقیمانده حقوق فروردین ماه و اردیبهشت‌ماه از شرکت طلبکار هستند.

وی با بیان اینکه مشکل ما کارگران حقوق نیست، تاکید کرد: پرسنل هپکو به دنبال کار هستند و مدیرعاملی می‌خواهند که برای شرکت به دنبال کار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر اقتصاد شرکت هپکو اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

وی افزود: سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند