Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:11:56 GMT

خدمات‌دهی راه‌آهن کرمانشاه باید ارتقا یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۷۹۵۱

خدمات‌دهی راه‌آهن کرمانشاه باید ارتقا یابد

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر امروز چهارشنبه در نشستی با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بحث راه آهن یکی از مطالبات جدی مردم بود که تحقق پیدا کرد، اما هنوز نواقصی دارد که لازم است نسبت به برطرف کردن آنها اهتمام ویژه داشته باشید.

وی به بیان مطالبات استان کرمانشاه از مدیز عامل راه آهن پرداخت و افزود:  سرعت حرکت قطار به دلایل فنی در بخشی از مسیر پایین است و کسی که قصد سفر دارد ترجیح می دهد با وسیله شخصی حرکت کند چرا که زودتر به مقصد می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه تعیین تکلیف مدیریت راه آهن کرمانشاه را از دیگر مطالبات به حق مردم استان دانست و گفت: بارها در این خصوص رایزنی های لازم صورت گرفته است و با توجه به اینکه طول مسیر ریلی استان کرمانشاه برای احداث اداره کل راه آهن مناسب است لذا امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود.

بازوند با اشاره به بازگشایی مرز خسروی و اینکه کرمانشاه یکی از مسیرهای اصلی عبور زوار به کربلا است، بیان داشت: انتظار داریم راه آهن کشور در این ایام خدمات رسانی ویژه ای را برای زوار اربعین در نظر گیرد و کمک‌ها در این راستا پررنگ تر باشد.

وی سرعت بخشیدن به روند احداث دهکده لجستیک غرب کشور را یکی دیگر از اولویت ها دانست و خواستار تعیین تکلیف آن شد و خاطرنشان کرد: مطالعات این پروژه انجام شده و کارهای خوبی صورت گرفته است که اگر اجرایی شود می تواند یکی از پروژه های تحول ساز در توسعه استان و کشور باشد.

استاندار کرمانشاه ️تامین اعتبار پروژه راه آهن کرمانشاه- خسروی را 1700 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این یک پروژه فراملی است که راه اندازی این خط ریلی نقش بسیار بزرگی در توسعه منطقه ایفا می کند.

بازوند تعویض واگن‌های مسیر کرمانشاه - تهران - مشهد و ارتقای کیفیت آن‌ها را از دیگر مطالبات استان کرمانشاه دانست و بیان داشت: مردم در این راستا ابراز نارضایتی دارند چرا که واگن های این مسیر نو نیستند و امیدواریم نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

کد خبر 4716115

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشنگ بازوند استاندارکرمانشاه راه آهن ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عباس زاده بعد از ظهر سه شنبه در دیدار مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین اظهار کرد: رویکرد گمرک، حمایت از تقویت صادرات و ارائه خدمات به تجار کشور، فعالین اقتصادی استان و تسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا است.

وی با اشاره به مزیت‌های منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین برای سرمایه گذاران بخش خصوصی، تأمین زیرساخت‌های منطقه آزاد را در جذب سرمایه گذاران بسیار حائز اهمیت است،

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: مهیا بودن و آماده شدن زیر ساخت‌های لازم گمرکی به نوبه خود در جذب سرمایه گذار و افزایش رغبت و اشتیاق آنان به سرمایه گذاری در این منطقه بسیار مهم و اثر بخش خواهد بود.

وی گفت: پس از مهیا شدن زیرساخت‌ها در منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین، مجموعه گمرکات استان در راستای بهره مندی مردم استان از مزایای این منطقه، پای کار و آماده ارائه خدمات گمرکی خواهد بود.

کد خبر 6080189

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است
  • اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کرمانشاه باید سرعت بگیرد
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود