Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@01:45:00 GMT

اطعام ۱۰۰۰ نفر از نیازمندان و محرومان سردشت بشاگرد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۷۹۹۸

اطعام ۱۰۰۰ نفر از نیازمندان و محرومان سردشت بشاگرد

شاکری گفت: با مشارکت خیران نیکوکار، هزار نفر از مددجویان روستاهای مناطق محروم بخش سردشت شهرستان بشاگرد در قالب طرح احسان حسینی اطعام شدند.

« مرتضی شاکری »، رئیس کمیته امداد سردشت شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص طرح احسان حسینی گفت: طرح احسان حسینی هم‌زمان با ماه محرم و ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) باهدف بهره‌گیری از فضای معنوی این ماه و همچنین دستگیری از نیازمندان و کمک به تأمین معاش آنان با مشارکت خیران نیکوکار اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با مشارکت خیران نیکوکار، 1000 نفر از مددجویان روستاهای مناطق محروم سردشت شهرستان بشاگرد در قالب طرح احسان حسینی اطعام شدند.

 

رئیس کمیته امداد سردشت شهرستان بشاگرد گفت: برای تهیه این نذورات، 10 میلیون تومان توسط خیران هزینه و در میان نیازمندان در 9 روستا منطقه محروم گافر و سردشت توزیع شد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین در این کار خداپسندانه یادآور شد: در این طرح معنوی نذورات خود اعم از غذای گرم، گوشت قربانی و غیره را به این نهاد تحویل می‌دهند تا در اسرع وقت در بین نیازمندان واقعی توزیع شود.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عاشورای حسینی محرم عاشورا تاسوعای حسینی عزاداری محرم شیرخوارگان حسینی نماز ظهر عاشورا مسجد همایش شیرخوارگان حسینی شهرستان بشاگرد طرح احسان حسینی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، به همت نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان خراسان رضوی صبح پنجشنبه عیادت و تجلیل از پیر غلامان حسینی در شهرستان‌های مختلف استان خراسان رضوی صورت گرفت.

در این دیدارها از آقایان مجیدی، غدیری، قاضی زاده و اسکندری پیشکسوتانی بودند که در شهرستان‌های نصرآباد، فریمان، تربت جام عیادت و تکریم شدند.

گفتنی است، در این دیدارها علاوه بر نمایندگان بنیاد در استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، فرماندار فریمان، رئیس شورای هیأت مذهبی استان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6081916

دیگر خبرها

  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی
  • صدور پایان کار ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در طبس
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • حسینی یک جلسه محروم شد، مرادمند ۱۰۰ میلیون تومان جریمه
  • حسینی محروم شد، استقلال و مرادمند جریمه!
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد