Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@23:19:44 GMT

آدریان دریا نفتش را در دریا به شرکتی خصوصی فروخت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۱۳۳

به گزارش فارس، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن ساعتی پیش در صفحه توئیترش درباره دیدار با وزیر خارجه انگلیس نوشت: «در جلسه امروز با وزیر خارجه انگلیس، تاکید شد که اقدام مقامات انگلیس علیه نفتکش حامل نفت ایران خلاف حقوق بین الملل بود.تحریمهای اتحادیه اروپا قابل تعمیم به کشورهای ثالث نیست.علیرغم تهدیدات بیشمار آمریکا،نفتکش نفت خود را در دریا به یک ‌شرکت خصوصی فروخت و تعهدی را هم نقض نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران اخیرا در اظهاراتی از فروش نفت آدریان دریا در دریا خبر داده بود.

موسوی  درباره تخلیه محموله نفتکش آدریان دریا عنوان کرده بود: از همان ابتدا اعلام کردیم مقصد را ما تعیین می‌کنیم و همین کار را نیز انجام دادیم و ما محموله را در سطح دریا فروختیم و اقدامات حقوقی، سیاسی و دیپلماتیکی که لازم بود این نفتکش به راه خود ادامه دهد و محموله اش را تا آخر به مقصد برساند نیز انجام شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان

محمدامین امانی روز چهارشنبه اظهار داشت: «پس از اعلام مرکز جست‌وجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک که یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در ۳۰ مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد و ۲۱ نفر خدمه کشتی خارجی را نجات داد.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند، توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند که وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

بندر جاسک در شرق استان هرمزگان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • وزیر خارجه انگلیس: اسراییل تصمیم به اقدام علیه ایران گرفته
  • سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها
  • سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی