Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:13:52 GMT

مدیر برنامه های تیبو کورتوا دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۲۲۴

مدیر برنامه های تیبو کورتوا دستگیر شد

دادستانی بلژیک اعلام کرد که مدیر برنامه تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید و تیم ملی بلژیک دستگیر شد.

به گزارش "ورزش سه"، براساس اعلام این نهاد قضایی، در جریان چندین عملیات یورش به منازل مسکونی افراد مضنون که در موناکو فرانسه، لیژ بلژیک و لندن انگلیس انجام شده است، ۲ نفر به اتهام پولشویی بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در همین رابطه روزنامه آ.اس اسپانیا مدعی است «کریستوف هروتای» مدیربرنامه دورازه‌بان بلژیکی رئال مادرید یکی از بازداشت‌شدگان عملیات امروز است. دستیار این وکیل نیز دستگیر شد. پلیس بلژیک در حال تحقیقات بیشتر است تا روی پرونده این فساد زنجیره ای تحقیق کند.

براساس گزارش روزنامه بلژیکی «دِ استاندارد»، مقامات قضایی این کشور تحقیقات گسترده‌ای به منظور پیگیری پرونده کلاهبرداری، فساد مالی و همچنین اقدامات مرتبط با پولشویی در فوتبال به جریان انداخته‌اند.

در جریان این تحقیقات که از اوایل سال جدید میلادی آغاز شده است تعدادی از مقامات بلندپایه فوتبال بلژیک از جمله «مجی بیات» مالک ایرانی سابق باشگاه شارلروا نیز بازداشت شد.

 

 

 

 

رئال مادرید تیبو کورتوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تیبو کورتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران

ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ یک شرور مسلح را که در حین دستگیری به سمت ماموران حمله‌ور شده بود، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق،مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی وقوع یک فقره تیراندازی در محدوده محله شوش تهران، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی کردند.

در ادامه و با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضائی انجام شد و متهم در جریان یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در محدوده محله شوش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم دستگیر شده که جزو افراد شرور است در حین دستگیری از فرمان پلیسی تمرد کرده و به سمت ماموران حمله‌ور شده بود.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • تکرار اتقاقات سال گذشته؛ خبرنگاران اسپانیایی تمرین منچسترسیتی را از دست دادند
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد
  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • مخالفت رئال مادرید با درخواست کورتوا و آلابا: شما را به منچستر نمی‌بریم!
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • فرار رئال و بارسا از تله پائین جدولی‌ها