Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم سال جاری تاکنون ۱۳۸ هزار و ۷۰۸ نفر از مرز مهران برای زیارت عتبات عالیات و شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از مرز بین‌المللی مهران خارج شدند و همین مدت زمان ۵۶ هزار و ۷۰۶ نفر در ۱۰ روز اول محرم از مرز بین‌المللی مهران وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم سال جاری تاکنون ۱۳۸ هزار و ۷۰۸ نفر از مرز مهران برای زیارت عتبات عالیات و شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از مرز بین‌المللی مهران خارج شدند و همین مدت زمان ۵۶ هزار و ۷۰۶ نفر در ۱۰ روز اول محرم از مرز بین‌المللی مهران وارد کشور شده است.

نورالله دلخواه با بیان اینکه  در روز تاسوعای حسینی ۱۰ هزار و ۲۳۴ نفر و در روز عاشورای حسینی نیز ۱۴ هزار ۹۴۵ نفر از مرز مهران تردد داشته‌اند، تصریح کرد: مجموع تردد زوار حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی ۲۵ هزار و ۱۷۹ نفر بوده است.

وی بابیان اینکه موج بازگشت زوار تاسوعا و عاشورای حسینی از کربلای معلی از طریق مرز بین‌المللی مهران از ظهر  روز عاشورای حسینی آغاز شده است، یادآور شد: تمهیدات لازم برای بازگشت و انتقال زائران و عزاداران حسینی از مرز مهران به نقاط مختلف کشور فراهم‌ شده و هم‌اکنون ۸۰ دستگاه خودرو ذخیره در این مرز مستقر است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مرز مهران خروج از مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری در راه است

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مهران مدیری سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی