Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:23:08 GMT

محموله چوب جنگلی قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۴۳۹

محموله چوب جنگلی قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، صادق محمدی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصوات و فرآورده های طبیعی به منظور حفظ منابع طبیعی، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کیار افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی از کشف ۷۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 4716138

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد قاچاق نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی در یکی از محور‌های کوهستانی خبر داد و افزود: ماموران با در اقدامی غافلگیرانه خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادستی تنکابن برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهم را به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ دیلمی، ارزش چوب‌های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری