Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@19:22:51 GMT

نجات کوهنوردان گرفتار در هوای مه آلود سبلان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۵۴۹

نجات کوهنوردان گرفتار در هوای مه آلود سبلان

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس، تیم کوهنوردی ۱۸ نفره گرفتار در هوای مه آلود کوه سبلان از مرگ حتمی نجات یافتند. تاریخ انتشار: 17:18 - 20 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۹۱۱

 به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار هوشنگ حسینی  اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام خبر گرفتار شدن تیم کوهنوردی در هوای مه آلود و شرایط نامساعد جوی کوه سبلان، هماهنگی لازم برای نجات جان اعضای این تیم توسط پلیس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه اعضای ۱۸ نفره تیم کوهنوردی، اهل استان‌های شیراز، مشهد و اصفهان هستند؛ افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد تیم کوهنوردی پس از صعود به قله کوه سبلان، در مسیر برگشت به علت نامساعد بودن شرایط جوی و مه آلود بودن هوا، از مسیر اصلی منحرف و در کوه‌ها و صخره‌های سبلان گرفتار و سرگردان شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی به همکاری عشایر ساکن در دامنه کوه سبلان با پلیس برای نجات جان کوهنوردان اشاره و بیان کرد: با ایثارگری و تلاش ۴ ساعته پلیس و عبور طاقت فرسا از صخره‌های کوه سبلان، اعضای ۱۸ نفره تیم کوهنوردی از مرگ حتمی نجات و پس از انتقال به شهرستان "سرعین" در محلی مناسب اسکان داده شدند.

 

فرمانده انتظامی استان اردبیل در خاتمه گفت: این اقدام خداپسندانه پلیس مراتب قدردانی کوهنوردان را به دنبال داشت.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سبلان کوهنورد مه آلود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب

دریافت 46 MB کد خبر 6081907

دیگر خبرها

  • پیدا شدن بقایای ۳ جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان
  • خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت
  • فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد
  • (ویدئو) نجات کودکان گرفتار در سیل رودخانه کهیر
  • لحظه نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی
  • لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب
  • نجات ۷ نفر از اهالی کنارک گرفتار در سیل + فیلم
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود