Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان پروین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای برنامه های کاهش آسیب رفتارهای پر خطرو پر کردن اوقات فراغت مددجویان  چهارمین  دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه مددجویان زندان مرکزی همدان برگزار شد.

وی افزود: این برنامه در 6 رشته  رایانه icdl  با حضور 18 نفر، تعمیر وسایل گازسوز با حضور 18 نفر ، پیرایش درجه دو با حضور 21 نفر، سرویس و نگهداری خودرو با حضور 23 نفر، معرق کار روکش با حضور 20 نفر و برقکار ساختمان با حضور 18 نفر برگزار شد و مددجویان پس از طی دوره‌های مذکور در آزمون پایان دوره شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور زندان‌های همدان تصریح کرد: آزمون پایان دوره با حضور رئیس تیم سیار فنی و حرفه‌ای، ناظر آزمون از فنی و حرفه‌ای و مسئولان اشتغال زندان مرکزی همدان  و با شرکت 118 نفراز مددجویان زندان مرکزی همدان برگزار شد و در سومین آزمون 73 نفر قبول شدند و گواهینامه دریافت کردند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مددجویان پروین زندان فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی

کامرانی فرد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص پارسال ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.

او افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند.

کامرانی فرد اظهار کرد: در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • اخبار کوتاه استان مرکزی
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد