Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاسمیرو باور دارد که هم‌وطنش در رئال مادرید موفقیت های زیادی را کسب خواهد کرد.

طرفداری- اولین بازی وینیسیوس جونیور 19 ساله برای تیم ملی برزیل با نتیجه دلخواه به پایان نرسید، اما کاسمیرو می‌گوید او یکی از بازیکنان آینده‌دار سلسائو است.

به گزارش گل، کاسمیرو می‌گوید هم‌تیمی‌اش در تیم ملی برزیل و رئال مادرید باید بزرگ‌ فکر کند و به فکر بردن توپ طلا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که وینیسیوس جونیور در اولین تجربه خود در سطح بزرگ‌سالان، همراه با تیم ملی برزیل شکست 1-0 برابر پرو تجربه کرد. نخستین باخت برزیل پس از رقابت‌های جام جهانی. این مهاجم 19 ساله که در دو فصل گذشته، در 10 بازی لالیگا از ابتدا به میدان رفته است، نظر کاسمیرو را جلب کرده است و هافبک برزیلی می‌گوید او باید به جایگاه‌های بالایی در فوتبال برسد.

وینیسیوس فکر بسیار خوبی دارد و در سال گذشته، بسیاری از افراد را با بازی‌ای که انجام داده است، شگفت‌زده کرده است. برای یک پسر 19 ساله عادی نیست که این کارها را در پیراهن رئال مادرید انجام دهد. من به او گفته‌ام که او از امسال باید شروع به بزرگ فکر کردن کند. من تکرار می‌کنم، کاری که او سال گذشته انجام داد، عادی نبود. او همه را شگفت‌زده کرد و نشان داد که آماده حضور در رئال مادرید است. زمانی که شما در رئال مادرید بازی می‌کنید، باید بزرگ فکر کنید. به توپ طلا و حضور در ترکیب منتخب سال فکر کنید. او بازیکن بزرگی است و تا همین‌جا هم این موضوع را نشان داده است. 

این موضوع برای ما در تیم ملی هم بسیار مهم است که او آمادگی بالایی داشته باشد. اما باید آرامش‌مان را حفظ کنید. دو سال پیش او در تیم جوانان فلامنگو بازی می‌کرد.

وینیسیوس در 18 بازی لالیگایی خود دو گل به ثمر رسانده است. این مهاجم جوان در ابتدای فصل 2019/20 نیز در ترکیب رئال مادرید قرار گرفته است و با بازگشت بازی‌های باشگاهی، ممکن است در دیدار روز شنبه رئال مادرید مقابل لوانته یا بازی روز سه شنبه مقابل پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا برای لوس بلانکوس به میدان برود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است