Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@13:48:24 GMT

دستگيري سه حفار غيرمجاز در شهرستان لاهيجان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۶۸۶

دستگيري سه حفار غيرمجاز در شهرستان لاهيجان

خبرگزاری آریا- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی گیلان از دستگیری سه نفر به اتهام حفاری غیرمجاز در شهرستان لاهیجان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گیلان، سرهنگ عباس علی گلپور با اعلام این خبر گفت: «در روز سه‌شنبه 12 شهریور 98 پس از گزارش منابع و مخبرین مبنی بر مشاهده افراد ناشناس در حال حفاری در باغ شخصی یکی از اهالی، مأموران یگان ضمن هماهنگی با کلانتری لاهیجان بلافاصله با تشکیل تیم مشترک به محل مذکور رفته  و پس انجام عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سه نفر در حال ارتکاب جرم حفاری غیرمجاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی گیلان اظهارکرد: «متهمین به دستور مقام قضایی پس از تنظیم صورت‌جلسه و بر اساس شواهد و بازجویی‌های اولیه به اتهام حفاری غیرمجاز به‌قصد تحصیل اشیاء عتیقه، برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان لاهیجان ارجاع داده شدند.»


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری غیرمجاز لاهیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان

احسان ملک رئیسی رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان گفت:  در ادامه گشت وکنترل‌های مامورین اجرایی نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان موفق شدند؛ یک نفر متخلف که اقدام به شکار سه قطعه یاکریم و یک قطعه سبز قبا کرده بود را دستگیر نمایند

احسان ملک رئیسی با اعلام این خبر گفت: متخلفین دستگیر شده به همراه سایر مستندات به مقام قضایی شهرستان تحویل شدند. 

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان ضمن تشکر و قدرانی از شهروندان و دوستداران محیط زیست درخواست کرد که هرگونه شکار وصید غیر مجاز و تخریب محیط زیست را میتوانند با شماره گیری سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • کشف فلزیاب از متخلفان در شهرستان فارس
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • لزوم حمایت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری