Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:21:53 GMT

نماینده کنگره آمریکا: بهتر که از شر بولتون خلاص شدیم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۷۸۱

نماینده کنگره آمریکا: بهتر که از شر بولتون خلاص شدیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «تولسی گابارد»، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به اخراج جان بولتون از کاخ سفید گفت: خوب شد از شَرش خلاص شدیم.

به گفته گابارد، اگر ترامپ واقعا دنبال صلح بود، او اصلا نباید از همان ابتدا بولتون، پامپئو، نیکی هیلی و دیگر نومحافظه‌کاران را در دولتش بکار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابارد از مهمترین منتقدان سیاست خارجی آمریکا به شمار می‌رود و پیش از این نیز با سفر به سوریه با بشار اسد، رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرده بود.

گابارد همچنین جنگ آمریکا در عراق را بر سر تصاحب نفت عنوان کرده بود.

کد خبر 4716166

منبع: مهر

کلیدواژه: تولسی گابارد ایالات متحده آمریکا جان بولتون دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ایران فلسطین سوریه حزب الله لبنان لبنان دونالد ترامپ روسیه افغانستان عربستان سعودی جنگ 2015 یمن برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی
  • فارن افرز: چرا قدرت بزرگ‌تر همیشه در ژئوپلیتیک بهتر عمل نمی‌کند؟
  • با مصرف این غذاها از شر حشرات در فصل تابستان خلاص شوید!
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • برای خلاص شدن از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند