Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه از فرصت بازگشایی مرز خسروی باید بیشترین بهره را در بخش گردشگری بگیریم، گفت : برای ورود گردشگران عراقی نیز در راستای ایجاد ارزش افزوده باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با تاکید براینکه از ایده‌های نو جهت معرفی هر چه بهتر این استان به زوار و گردشگران استقبال می‌کنیم، گفت : برنامه‌های خوبی در ایام اربعین در تکایای بیگلربیگی و معاون الملک برای زائران تدارک دیده شده است.

 این مسئول گفت: در ایام اربعین بازدید از تمامی اماکن تاریخی دارای ورودی استان برای زائرین با ۵۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود.

او از برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ایام اربعین خبر داد و افزود: در کنار موکب‌های اصلی استان در مسیر برگشت، نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات برپا می‌شود.

قادری با بیان اینکه توزیع بروشور و معرفی اماکن و محوطه‌های تاریخی در کنار نمایشگاه‌های صنایع دستی صورت می‌گیرد، افزود: با همکاری اداره کل راهداری کلیه تابلو‌های تبلیغاتی از کنگاور تا خسروی به معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و کلان رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ اختصاص می‌یابد.

او افزود: باید نهایتا طی هفته آینده تبلیغات محیطی در سطح استان آغاز شود و در این تبلیغات ظرفیت‌های استان به عموم گردشگران و زائران اطلاع رسانی شود .

 

 

انتهای پیام/د

برنامه ریزی ورود گردشگران عراقی در راستای ایجاد ارزش افزوده

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید

امروز و هم‌زمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برنامه‌هایی را در سطح ملی و استانی تدارک دیده و بر همین اساس بازدید از بناها و اماکن فرهنگی تاریخی رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سی‌ام فروردین_ و هم‌زمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برنامه‌هایی را در سطح ملی و استانی تدارک دیده و بر همین اساس بازدید از بناها و اماکن فرهنگی تاریخی رایگان خواهد بود و تورهای بازدید از اماکن و بناهای تاریخی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شورای بین‌المللی بناها و محوطه‌ها، معروف به ایکوموس طی پیشنهادی که در سال ۱۹۸۲ به یونسکو ارائه داد، ۱۸ آوریل از سوی یونسکو به نام روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی اعلام شد.

کد خبر 745646

دیگر خبرها

  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار