Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@02:19:24 GMT

اگر ترامپ دنبال صلح بود، پامپئو را انتخاب نمی‌کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۸۷۶

اگر ترامپ دنبال صلح بود، پامپئو را انتخاب نمی‌کرد

عضو دموکرات کنگره و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ضمن استقبال از اخراج «جان بولتون»، از دونالد ترامپ بابت انتخاب او و «مایک پامپئو» در دولتش به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه واکنش‌ها به برکناری مشاور امنیت ملی کاخ سفید، یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور به حضور چهره‌های تندرو و «نومحافظه‌کار» در دولت دونالد ترامپ تاخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اخراج بولتون نشان از شکست آمریکا بود واکنش امیر عبداللهیان به اخراج بولتون واکنش وزیر سابق خارجه آمریکا به اخراج «بولتون»

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه از برکناری «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر داد.

ببینید: عکس/ حاشیه‌های تخلیه دفتر جان بولتون

او در توییتر نوشت: «به جان بولتون اطلاع دادم که دیگر در کاخ سفید به خدمات او نیاز نیست. من و همین‌طور برخی از افراد دیگر در دولت با بعضی از پیشنهادهای او به شدت مخالف بودیم، بنابراین از جان خواستم استعفایش را تقدیم کند که او صبح امروز این کار را کرد. از جان بابت خدماتش بسیار متشکرم. هفته آینده مشاور امنیت ملی جدیدی معرفی خواهم کرد».

با انتشار این پیام توییتری، واکنش‌های موافقان و مخالفان برکناری بولتون در آمریکا به این موضوع واکنش نشان دادند و این واکنش‌ها همچنان ادامه دارد.

«تولسی گابارد» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت هاوایی که از مخالفان مواضع جنگ‌طلبانه بولتون است، در واکنش به خروج او از دولت آمریکا گفت: «خوب شد از شَرش خلاص شدیم».

او که نامزد انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا هم هست، در پیامی توییتری ضمن استقبال از استعفای بولتون، از رئیس‌جمهور این کشور به دلیل انتخاب تندروهایی مانند بولتون شدیدا انتقاد کرد.

گابارد نوشت: «اگر ترامپ واقعا دنبال صلح بود، او اصلا نباید از همان ابتدا بولتون، (مایک) پامپئو، (نیکی) هیلی و دیگر نومحافظه‌کاران را (در دولتش) جذب می‌کرد».

او که به عنوان سرباز ارتش آمریکا سابقه حضور در «جنگ ۲۰۰۳ عراق» را دارد، اخیرا در یک مصاحبه گفته بود که هدف اصلی این جنگ، دستیابی به نفت عراق و سود رساندن به بنگاه‌های عظیم اقتصادی آمریکا بوده است.

گابارد همچنین منتقد جدی حمایت‌های آمریکا از گروه‌های تروریستی در سوریه بوده و بارها در این باره موضعگیری کرده است. او تنها عضو کنگره آمریکا است که بعد از آغاز بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ طی سفر به دمشق با بشار اسد دیدار کرده است 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان جان بولتون ترامپ آمریکا تولسی گابارد دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 نفت عراق امریکا ارتش آمریکا مجلس نمایندگان آمریکا کنگره آمریکا کاخ سفید بولتون سوریه پامپئو کنگره امریکا دموکرات کنگره مایک پامپئو اسد دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) می‌گوید این سرویس استریم را در سه مرحله راه‌اندازی می‌کند که اولین مرحله شامل راه‌اندازی شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) است. یک CDN، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای کمک به بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن استفاده می‌کنند. گروه رسانه ای ترامپ می‌گوید CDN آنها مستقل از فناوری بزرگ عمل خواهد کرد و به پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قوانین شرکت دیگر تبعیت نکند.

گروه رسانه ای ترامپ قصد دارد پس از این راه اندازی سرویس پخش مستقیم، آن را به برنامه‌های موبایل و وب پلتفرم بیاورد. این شرکت سپس می‌گوید قبل از انتشار یک برنامه پخش جریانی برای تلویزیون‌ها، برنامه‌های پخش جریانی مستقل را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی

دوین نونز، مدیرعامل Truth Social می‌گوید این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای اخبار و سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد که با تبعیض‌های دیگر کانال‌ها و خدمات ارائه محتوا مواجه می‌شوند.

تروپ سوشال ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ حدود ۷۹ میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت.

کد خبر 845300 برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی تلویزیون - برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود