Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان منطقه سیستان طی نامه‌ای حمایت قاطع خود را از مواضع امام‌جمعه زابل اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سیستان در نامه‌ای خطاب به امام جمعه زابل حمایت خود را از مواضع انقلابی و پشتیبانی از مطالبات دانشجویان و جوانان اعلام کردند.   متن نامه به شرح زیر است:
جناب حجت‌الاسلام  حاج علی اکبر کیخا   امام جمعه محترم شهرستان زابل
ضمن عرض سلام و ادب و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، همانطور که میدانید این روز‌ها سیستان گرچه گریبانگیر طوفان‌های ویرانگری قرار دارد که نفس را از مردم گرفته لکن نفس مطالبه‌گری و ایجاد حس مسئولیت در سیستان زنده شد و امروز با شور مضاعف می‌تپد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوانان سیستانی در سراسر کشور و تشکل‌های مختلف دانشجویی تمام تلاش خود را در این قضیه به کار گرفتند و نتیجه مطالبه‌گری‌ها شد زنده شدن تلاش و انگیزه حل مشکلات از طریق صحیح و منطقی در بین مردم که نمونه آن در فضای سیستان کاملاً مشهود است. اما بدون شک آن چیزی که دانشجویان را از حالت سکون به حالت پویا درآورد مواضع انقلابی و حمایت‌های جنابعالی بود که این امر میسر شد و الحمدالله امروز دانشگاه‌های منطقه سیستان به لحاظ همراه بودن در حل مشکلات اجتماعی مردم پیشتاز در استان هستند.

حضور مستمر جنابعالی در مراسمات و مناسبات دانشگاهی و در جمع جوانان، تشکیل تیم مشاوره دانشجویی، حضور در خوابگاه‌های دانشجویی، ایجاد ارتباط بدون دغدغه و همراه با نقد‌های متقابل فعالین دانشجویی در قالب‌های مختلف، فرصت حضور حداقل ماهی یک بار دانشجویان در تریبون مقدس نماز جمعه، حضور بین جهادگران و همه و همه مهمترین ایجاد این حس مطالبه‌گری در بین دانشجویان بود که ان‌شاءالله ادامه پیدا کند.
ما جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سیستان تشکر و قدردانی خود را از مواضع انقلابی و حمایت‌های جنابعالی که بدون شک در راستای اهداف عالیه انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب است اعلام می‌داریم و توفیقات روزافزون شما را در کسوت امامت جمعه شهرستان زابل از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نماییم.

بسیج دانشجویی دانشگاه زابل
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه زابل
جامعه اسلامی دانشگاه زابل
انجمن اسلامی دانشگاه زابل
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل
جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زابل
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زابل
بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی زابل
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی فرخی سیستانی زابل
کانون محیط زیست دانشگاه زابل
کانون گردشگری دانشگاه زابل
کانون کارآفرینی دانشگاه زابل

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امام جمعه زابل سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان دانشجویان سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی

سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از 15 تا 18 اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر می‌شود.

نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت