Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی تاکید کرد: تغییرات شکلی در هیئت حاکمه آمریکا، تاثیری بر ادراک ایران ندارد.



به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی تاکید کرد: تغییرات شکلی در هیئت حاکمه آمریکا، تاثیری بر ادراک ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن یادداشت شمخانی به شرح زیر است:

خصومت تاریخی و ریشه دار دولت ایالات متحده آمریکا با ملت ایران، فراتر از نقش آفرینی چند مقام رسمی است. آمد و رفت مقامات و حضور آن‌ها در جایگاه‌های مختلف در کاخ سفید، تغییری در ادراک جمهوری اسلامی نسبت به ریشه هاو ماهیت اقدامات و سیاست‌های ایالات متحده ایجاد نمی‌کند، کما این که هر دو دولت ظاهراً متفاوتِ اوباما و ترامپ، سیاست یکسان تحریم ملت ایران را دنبال کردند.

جان بولتون حقوق بگیر و کارگزار سرسپرده منافقین در کاخ سفید بود. قطعا انتصاب او به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید را باید به عنوان شکل گیری ورشکستگی سیاسی و اخلاقی درنظام سیاسی آمریکا در مواجهه با ملت ایران مورد توجه قرارداد.

وعده‌ای که او از سر حماقت و توهم در خصوص نرسیدن انقلاب اسلامی به عمر چهل سالگی، مطرح کرد در کارنامه سیاسی وی و دولت آمریکا به عنوان سند بلاهت و تعصب کور یک مقام عالی این کشور ثبت و ضبط خواهد شد. اخراج تحقیرآمیز بولتون از کاخ سفید نه تنها او را به زباله دان تاریخ رهنمون ساخت بلکه پروژه ملت ستیزی منافقین وطن فروش را نیز با شکست مفتضحانه مواجه کرد.

دشمنان ملت ایران فراموش نکنند که توسعه بی سابقه قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران و ساقط کردن پهپاد فوق مدرن آمریکایی در خلیج فارس در دوره عربده کشی‌ها و تهدیدات مستمر بولتون واقع شد که به تنهایی نشانه‌ای بسیار روشن از عدم تاثیر پذیری سیاست‌های راهبردی ایران از رویکرد‌های خصمانه افرادی، چون بولتون به حساب می‌اید.

عزل و نصب‌های درون هیئت حاکمه امریکا، تاثیری بر تغییر نگاه ایران نسبت به اغراض سوء این کشور نداشته و ملاک ارزیابی جمهوری اسلامی، سیاست واقعی و عملکرد آن‌ها بویژه در قبال پایبندی به تعهدات بین‌المللی و رفع تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی علیه مردم ایران است.

بهره گیری از سیاستِ دست چدنی با دستکش مخملی، سالهاست که کارکرد خود را از دست داده و شرایط امروز ایران که حاصل تداوم راهبرد" مقاومت فعال" است نشان میدهد که اراده آمریکا دیگر نمی‌تواند منافع ملت ایران را تحت الشعاع قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شمخانی شورای عالی امنیت ملی جان بولتون منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولتون: بازدارندگی آمریکا و اسرائیل متحمل یک شکست سنگین شد

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا گفت حمله شبانگاه گذشته ایران به اهداف اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی «نمایانگر شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل» است.

به گزارش ایسنا، جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه سی.ان.ان در واکنش به حمله دیشب ایران به رژیم صهیونیستی به تلافی حمله تروریستی این رژیم در ۱۳ فروردین به ساختمان کنسولگری ایران در شهر دمشق گفت، حمله ایران «شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل» را نشان می‌دهد.

او در این مصاحبه گفت: «چیزی که ما امشب دیدیم نمایانگر شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود. شکست سنگینی در برابر ۲۰۰ موشک کروز و بالستیک و پهپاد.»

بولتون در ادامه این مصاحبه گفت: «بیایید از جورج دبلیو. بوش تشکر کنیم که آمریکا از معاهده ۱۹۷۲ ضد موشک بالستیک خارج و توانمندی دفاع ضد موشکی آمریکا را به کار گرفت.»

این مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا که همواره به عنوان یک چهره جنگ‌طلب شهرت داشته در این مصاحبه پیشنهاد داد آمریکا و رژیم صهیونیستی در پاسخ به این حمله به ارزیابی خسارات و تقویت بازدارندگی دست زده و «اسرائیل نه یک پاسخ متناسب بلکه یک پاسخ بسیار شدیدتر بدهد.»

بولتون مدعی شد: «وقتی بازدارندگی شکست خورده شما باید به دشمن این درس را بدهید هر گونه حمله‌ای که در آینده بخواهد انجام دهد خساراتش بسیار بیشتر از دستاوردهایش خواهد بود.»

او اظهار کرد: «کاری که ایران کرد چشمگیرترین اقدام بود، اینکه از خاک خود مستقیما موشک‌های کروز و بالستیک را به سمت اسرائیل شلیک کرد.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسراییل تاثیری بر ماموریت ما در دریای سرخ نداشت
  • جان بولتون: حمله ایران شکست بزرگ بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود
  • جان بولتون : حمله ایران شکست بزرگ بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود
  • بولتون: حملات ایران شکست بازدارندگی اسرائیل و آمریکا بود
  • بولتون: بازدارندگی آمریکا و اسرائیل متحمل یک شکست سنگین شد
  • بولتون: حمله ایران شکست بزرگ سیاست بازدارندگی اسرائیل و آمریکاست
  • هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران
  • هشدار سپاه به دولت آمریکا درباره هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا
  • هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران