Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت در توضیحات دفتر سخنگو آمده است:

پیرو اعلام موضع دولت درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها، تیتر  برخی رسانه‌ها به گونه‌ای است که گویی موضع سخنگوی دولت با موضع رئیس دفتر رئیس‌جمهور متفاوت است.

این درحالی است که سخنگوی دولت ضمن اعلام «موافقت دولت با حضور زنان در ورزشگاه‌ها» و تاکید بر «آماده بودن زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس‌های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها»، گفت: «توصیه می‌کنیم که مردان هم باید ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی‌ها رفع شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توصیه، همان نکته‌ای است که مورد توجه رئیس دفتر رئیس جمهور هم قرار گرفت و گفت: «اعتقاد ما این است که اگر فضای ورزشگاه‌ها مناسب حضور خانم‌ها باشد از نظر ما منعی ندارد، اما با فضای فعلی که طرفداران تیم‌ها علیه یکدیگر فحش می‌دهند و درگیری وجود دارد حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت نیست...  اگر فضا در ورزشگاه اخلاقی و درست باشد از نظر ما حضور زنان در ورزشگاه‌ها منعی ندارد».

همان‌گونه که اعلام موضع سخنگوی دولت و رئیس دفتر رئیس‌جمهور نشان می‌دهد، دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و  تمام تمهیدات لازم آماده شده است و تنها نگرانی مشترک بیان‌شده در سخنان هر دو مقام، مربوط به «ملاحظات اخلاقی» و «فضای مناسب ورزشگاه‌ها برای حضور زنان» است که برای رفع آن، راهکارهایی مانند صحبت وزیر ورزش با لیدرها برای تلطیف فضای اخلاقی ورزشگاه‌ها اندیشیده شده و با اجرای این تدابیر، انتظار می رود شاهد حضور زنان در ورزشگاه‌ها باشیم.

2727

کد خبر 1298456

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت دوازدهم مجموعه ورزشی آزادی جان بولتون ایالات متحده آمریکا محرم تیم ملی فوتبال ایران عاشورا ایران و آمریکا دونالد ترامپ کربلا عزاداری استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه