Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:43:53 GMT

نجات ۱۸کوهنورد گرفتار در هوای مه‌آلود سبلان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۹۱۸۵

نجات ۱۸کوهنورد گرفتار در هوای مه‌آلود سبلان

فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل گفت: با تلاش نیروی انتظامی استان، ۱۸ کوهنورد گرفتار در کوه سبلان اردبیل از مرگ حتمی رهایی یافتند. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار هوشنگ حسینی ‌در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت:  با تلاش نیروی انتظامی استان، 18 کوهنورد گرفتار در کوه سبلان اردبیل از مرگ حتمی رهایی یافتند و دلیل اصلی گرفتاری این کوهنوردان هوای مه‌آلود و شرایط جوی نامساعد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که با اقدام به موقع پلیس خوشبختانه توانستیم اعضای این تیم را نجات دهیم بیان کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که در راستای کمک به  هموطنان همیشه در کم‌ترین زمان ممکن ورود پیدا کرده و آن‌ها را از سرگردانی و انحراف نجات دهیم.

تهران| پرتاب دختر بچه سه‌ساله از پنجره طبقه دوم برای نجات از آتش! + تصاویر6 پروژه امداد و نجات درون‌شهری هرمزگان‌ افتتاح می‌شودورزشکاران کردستانی 4 مدال رنگارنگ مسابقات نجات‌غریق کشور را کسب کردند

 فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: اعضای این تیم از استان‌های شیراز، مشهد و اصفهان بودند که در مسیر برگشت راه اصلی را گم کرده بودند و در صخره‌های سبلان گرفتار شده‌ بودند که به همین منظور بعد از پیدا شدن در یکی از مکان‌های مناسب شهرستان سرعین اسکان داده شدند.

حسینی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که در راستای کمک‌رسانی به مردم و ایجاد امنیت اجتماعی پایدار و نظم و امنیت به طور شایسته اقدام کرده و در این زمینه به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست بعد از ظهر شنبه در نشست امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی اظهار داشت: همه مردم شهرستان نسبت به امر حجاب دغدغه مند هستند که می‌طلبد همه تلاش کنیم این دغدغه‌ها به حداقل برسد.

امام جمعه دشتی از اقدامات نیروی انتظامی در طرح نور تقدیر کرد و افزود: از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح نور که رضایت مندی خوبی بین مردم ایجاد کرده تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید در اجرای این طرح نیروی انتظامی را همراهی کنند.

زاهد دوست بیان کرد: از ظرفیت مردمی نیز باید بیشتر در اجرای طرح نور استفاده شود.

وی اضافه کرد: مسئله عفاف و حجاب یک مسئله اجتماعی است و اگر جلوی آن گرفته نشود گریبان گیر همه خانواده‌ها می‌شود.

زاهد دوست خاطر نشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید تقویت شوند تا بتوانند برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

کد خبر 6083744

دیگر خبرها

  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • جوان کردستانی جان خود را فدای نجات چهار نفر دیگر کرد
  • «آرمان» جان خود را فدای نجات ۴ نفر کرد
  • جوان سنندجی جان خود را فدای نجات چهار نفر کرد
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود