Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریل کالدرون پیش از شروع تمرینات امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: همینطور که می‌دانید چند بازیکن در تیم ملی داشتیم که دو نفر از آن‌ها بازگشتند و امروز در تمرینات شرکت می‌کنند و بقیه بچه ها فردا بر می‌گردند. تیم شرایطش خوب است و یک بازی با سایپا انجام دادیم و در مجموع راضی‌ام.هر بازی برای ما فینال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با تراکتور هم بازی مهم و خوبی برای ما بود در هر بازی باید برای برد وارد زمین شویم.

* برانکو در مورد تیم های عربی صحبت کرد و من از فوتبال ایران پرسیدم

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار با برانکو ایوانکوویچ گفت: مثل همه مربیان دیگر در مورد فوتبال صحبت کردیم من از او در مورد شرایط فوتبال ایران پرسیدم و او هم در مورد تیم‌های کشورهای عربی صحبت کرد. او مربی خیلی خوبی است.

گابریل کالدرون در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد دربی با برانکو صحبت کرده است، گفت: خیر، نیازی به صحبت نبود. با تجربه‌ای که دارم شرایط دربی را می‌دانم همه دربی‌ها مثل هم و مهم هستند. 

وی در مورد اینکه آیا در خصوص مسائل مالی با برانکو صحبت کرده است،گفت: خیر، ما فقط در مورد مسائل فوتبال صحبت کردیم.

*نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم

کالدرون در مورد اینکه حضور یک بازیکن خارجی به چه سرانجامی رسید، گفت: ما الان نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم باید با همین گروه ادامه بدهم و من فقط باید به تغییر و تحول مهره‌ها فکر کنم. جونیور هم کم‌کم به فرم آمادگی می‌رسد و امیدواریم در بازی‌های آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.

*به تصمیمات کمیته انضباطی احترام می گذاریم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا احضار بیرانوند به کمیته انضباطی و احتمال محرومیت او در آستانه دربی نگران‌کننده نیست، گفت: ما به تصمیماتی که در کمیته انضباطی گرفته می‌شود احترام می‌گذاریم چه در مورد بازیکنان خودمان باشد چه در مورد دیگر بازیکنان.

*تلاش می کنم نه 100در100 بلکه 200درصد تیم پیشرفت کند

کالدرون در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس پولی نگرفته‌اند و آیا مطالباتش را از باشگاه دریافت کرده است، گفت: بعد از این چند روز من دیدگاه مثبتی دارم و فکر می‌کنم این مشکلات حل می‌شود. مطمئن هستم مشکلات مالی تا قبل از دربی حل می‌شود و امیدوارم این اتفاق بیافتد. من تمام تلاشم را می‌کنم که تیم نه صددرصد بلکه 200 درصد پیشرفت کند این وظیفه من است و مشکلات مالی مربوط به مدیریت باشگاه می‌شود.

* شرایط احمدزاده در حال بهتر شدن است

وی در خصوص وضعیت فرشاد احمدزاده گفت:‌ او مصدوم بود و به خاطر این مشکل چند روزی به او استراحت دادم مقابل سایپا بازی کرد و شرایط او در حال بهتر شدن است. اگر مشکلی باشد متوجه می‌شوید در حال حاضر همه چیز خوب است.

*شانس من است که تمدن ایران با بشناسم

کالدرون در مورد حضور در مراسم عزاداری‌های ماه محرم گفت: برای من یک امتیاز است که در کشوری هستیم که تمدن بشری از اینجا شکل گرفته و من فرهنگ ایرانی را می‌بینم و این شانس من است که این تمدن را بشناسم و هرچه از این تمدن یاد بگیرم مرا خوشحال می‌کند و خوشحالم که در کنار شما و در ایران هستم این یک امتیاز است و باید از آن استفاده کنم مخصوصاً که می‌بینم مردم ایران چقدر به یکدیگر احترام می‌گذارند از این بابت خیلی ممنون و خوشحال هستم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان

تیم سپاهان با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت.

تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به هادی محمدی از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • شمس الواعظین: ایران در زمین نتانیاهو بازی نکند
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • (ویدئو) یک روحانی: دوست دارم کنسرت بروم و فیلم بازی کنم
  • سوناک: اقدام ایران بی‌سابقه بود/درباره جلوگیری از تشدید تنش‌ها با نتانیاهو صحبت می‌کنم