Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@07:08:15 GMT

گروگان چابهاری در کمتر از ۴۸ ساعت آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۹۳۲۷

ساعت 24- جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس چابهار گروگان ۴۱ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس چابهار گروگان ۴۱ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

سردار احمد طاهری هدان اظهار داشت: ساعت ۲۱ و ۴۵ دوازدهم شهریورزماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار بلافاصله اکیپی از مأموران این پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۴۱ ساله توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای‌ رنگ، مسلح به سلاح کمری و کلاش با سر و صورت پوشیده و ملبس به لباس محلی مورد ربایش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان چابهار با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی یکی از آدم‌ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی او را در ساعت ۱۹ چهادهم شهریور ماه در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار طاهری اظهار داشت: باتوجه به بازجویی‌های مقدماتی پلیس از این متهم ۴۴ ساله مشخص شد که علت آدم‌ربایی اخاذی بوده و در ادامه تحقیقات هویت یکی دیگر از آدم‌ربایان نیز شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه آدم‌ربایان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه چهاردهم شهریورم اه گروگان را در شهرستان سراوان رها کردند، تصریح کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

پایگاه خبری پلیس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: گروگانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان

نیروهای سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که چندی پیش با آزادسازی گروگان‌ها در حادثه تروریستی چابهار موجب شادی مردم بلوچستان شدند، حالا در خط مقدم امدادرسانی به سیل‌زدگان این منطقه هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، نیروهای سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که چندی پیش با آزادسازی گروگان‌ها در حادثه تروریستی چابهار موجب شادی مردم بلوچستان شدند، حالا در خط مقدم امدادرسانی به سیل‌زدگان این منطقه هستند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت