Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:46:09 GMT

بهره کشی از بی‌خانمان‌ها در کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۹۵۴۳

بهره کشی از بی‌خانمان‌ها در کالیفرنیا

به گزارش روز چهارشنبه تارنمای خبری نشریه «هیل»، دادستان های آمریکایی یادآور شدند که این مقام ها، از افراد بی خانمان در ۶ روز هفته ۹ ساعت در روز کار می کشیدند.

وزارتخانه یاد شده که در شهر «ال سنترو» کالیفرنیا دایر است، حدود ۳۰ مرکز را در  آمریکا و مکزیک دایره کرده و مدعی است که ماموریت اش، درمان معتادان به مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که براساس کیفرخواست تنظیم شده، ‌این وزارتخانه در کنار نظارت بر افراد بی خانمان و اسکان آنها در مراکز توانبخشی گروه مذهبی، این افراد را غل و زنجیر کرده و مدارک شناسایی شان را برای جلوگیری از فرار، ‌توقیف کرده است. افراد بی خانمان در مدت اسکان در این مراکز، از مزایای رفاهی محروم شده اند.۹۱۰۹

براساس این گزارش، وزارت مزبور پنجره های برخی از این مراکز را میخ کوبی کرده، به طوری که یک جوان ۱۷ ساله برای فرار و برقراری تماس با پلیس، یکی از پنجره ها را شکسته است.

در کیفرخواست تنظیم شده آمده است که قربانیان به جدایی اجباری از فرزندانشان در صورت ترک این مراکز تهدید شده اند.

«رابرت بروئر» وکیل دادگستری آمریکا در این خصوص گفت: در این کیفرخواست، مقام های کلیسا که برای افراد بی خانمان آسیب پذیر با وعده تامین غذا و جای گرم، دعا می خواندند، به سوء استفاده از قدرت متهم شدند.

وی افزود: این افراد به اسارت گرفته شده و از مزایای مالی، حق آزادی و برخورداری از شان انسانی محروم شدند.

لس آنجلس بزرگترین شهر ایالت کالیفرنیا، محل زندگی حدود ۶۰ هزار بی‌خانمان است که شب‌های خود را زیر سقف آسمان، درون خودروها، پناهگاه‌های دست‌ساز و پارک‌ها می‌گذرانند و روزانه سه نفرشان در خیابان‌ها می‌میرند.

لس‌آنجلس و حومه آن با حدود چهار میلیون نفر جمعیت، پرجمعیت‌ترین شهر ایالت کالیفرنیا و دومین شهر پرجمعیت ایالات متحده آمریکا پس از نیویورک است. این شهر همچنین مقام سومین شهر پرجمعیت در آمریکای شمالی را داراست.

لس‌آنجلس مرکز فرهنگی، مالی، و تجاری کالیفرنیای جنوبی است و هالیوود و بخش عظیمی از صنعت سرگرمی آمریکا در آن واقع است.

گزارش وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا در سال ۲۰۱۸ حاکی است که هر شب حدود ۵۵۳ هزار  بی‌خانمان در آمریکا به سر می برند که ۱۷ صدم درصد جمعیت این کشور به شمار می‌آیند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بی خانمانی کالیفرنیا لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محل تجمعی کارتن‌خواب‌ها در مسیل باقری

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص شناسایی، جمع‌آوری و اسکان افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان گفت: عوامل ناحیه طی برنامه‌ریزی انجام شده در روز‌های گذشته با همکاری یگان حفاظت منطقه، مسیل باقری را به طور کامل پاکسازی و برای اسکان آنان اقدامات لازم انجام شد.

کحالی افزود: تمامی معابر، لچکی‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها در سطح ناحیه به ویژه مسیل باقری، ورودی میدان شقایق، بوستان یاس و مصطفی خمینی در موقعیت‌هایی هستند که مورد بازدید و بررسی قرار گرفته و پاکسازی شده است.

وی ادامه داد: گشت‌زنی عوامل اجرایی ناحیه به طور مداوم و روزانه انجام میگیرد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه بی‌خانمان، کارتن خواب و یا متکدی با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار غم انگیز از نابودی جنگل های ایران
  • اعتماد: بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل‌های کشور نابود شده است
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل
  • اعتماد : بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل های کشور نابود شده است
  • معدوم شدن حدود ۱۶ تُن فرآورده خام دامی در اصفهان
  • بیمارستان لاکان رشت حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • افراد از مراکز بهزیستی ترخیص نمی‌شوند تا به استقلال برسند
  • پیشرفت حدود ۲۴ درصدی کارخانه آهن اسفنجی بافق/تلاش برای بهره برداری زودتر از موعد مقرر
  • پاکسازی محل تجمعی کارتن‌خواب‌ها در مسیل باقری
  • وقوع سیل وحشتناک در جنوب غرب روسیه | ۱۳۰ هزار نفر بی خانمان شدند