Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان کشور با برتری صنعت مس کرمان بر فراز بام دهدشت به پایان رسید.

در هفته پنجم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، دو تیم فراز بام و صنعت مس در دهدشت به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شاگردان حمید صادقی موفق شدند با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ میزبان خود را مغلوب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تیم هندبال مس کرمان در دهدشت تیم فراز بام را شکست داد تا با ادامه روند عالی خود در این فصل، در پایان بازی‌های دور رفت مقتدرانه بر صدر جدول گروهش تکیه بزند.

این بازی که از ساعت ۱۷ آغاز شد به صورت زنده از شبکه ورزش و شبکه استانی دنا روی آنتن رفت.

بدین ترتیب با پایان یافتن رقابت‌های هفته پنجم، دور رفت نیز به پایان رسید و پس از وقفه‌ای ۴۵ روزه به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی، دور برگشت آغاز خواهد شد.

تیم صنعت مس کرمان هم اکنون با کسب ۸ امتیاز از ۴ بازی صدرنشین این مسابقات است و در جدول بالاتر از سپاهان اصفهان و نفت و گاز گچساران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب

فراز بام دهدشت هم حریف نارنجی پوشان هندبال کرمان نشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه

دریافت 38 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها -فردین وطن خواه: هرساله در کنار زیبایی‌های بهاری میمه در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، این منطقه میزبان مرغ‌های دریایی است.

کد خبر 6085503

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)