Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در استان زنجان 104 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حسنلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش کلاس های مقطع اول ابتدایی اظهار کرد: امسال تعداد 26 کلاس در پایه اول ابتدایی جهت حفظ کیفیت آموزشی افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نیاز به افزایش کلاس ها در مدارس ابتدایی به دلیل رشد جمعیتی دانش آموزان مقطع ابتدایی، ابراز کرد: مدیریت فضا صورت گرفته و کمبود کلاس نداریم بلکه به علت تغییر در بافت شهری در شهرک های اقماری و تازه تاسیس کمبود فضا وجود دارد که مدارس همجوار  جهت ثبت نام هدایت می شوند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مدارس کانکسی فعال در استان زنجان خاطرنشان کرد: در برخی مدارس به خاطر کمبود فضا از کلاسهای جایگزین کانکسی در کنار ساختمان اصلی استفاده می شود و برنامه ما این است که با جذب اعتبارات مربوطه و استفاده از خیرین بتوانیم مدارس نیازمند مرمت و بازسازی را کامل کرده و از ساختمان های استاندارد آموزشی بهره ببریم.

وی با اشاره به 104 پروژه نیمه کاره آموزش و پرورش در مناطق 14 گانه آموزشی بیان کرد: 13 مورد از پروژه های ناتمام در مهرماه امسال به بهره برداری می رسند و ضمن اینکه در صورت تخصیص اعتبار لازم حداکثر تا 18 ماه کاری تمامی این پروژه ها قابل اتمام هستند.

حسنلو با اشاره به اینکه در اکثر مدارسی که از بخاری استفاده می شود ابراز کرد: اگر چنانچه برای مدارسی که امکان تجهیز به سیستم مرکزی را ندارند، بخاری های جدید استاندارد تحویل شود و از سال 1392 تعداد 1814 بخاری نفتی از مدارس جمع آوری شده و تبدیل به سیستم مرکزی شده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام ریلی که با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، درخصوص سرعت بخشی به پروژه‌های نیمه تمام ریلی مانند پروژه ریلی رشت - آستارا و همچنین پروژه برقی سازی راه‌آهن اینچه برون و گرمسار بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این جلسه گفت: سرعت‌بخشی به انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت و شخص رئیس‌جمهور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: موضوعاتی همچون پروژه ریلی رشت - آستارا و اینچه برون و گرمسار یکی از مطالبات حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور کشور است و باید هر چه زودتر تعیین تکلیف نهایی شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طی برگزاری دو جلسه، باید زمان نهایی اجرایی شدن این دو پروژه، موانع پیش روی آنها، پیشنهادات برای سرعت بخشی به پروژه، تعیین تکلیف محل اعتبار و ... به رئیس جمهور گزارش داده شود تا در خصوص آن تصمیم نهایی اتخاذ شود.

دیگر خبرها

  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • ادامه اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی در زنجان
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • رشد ۳۹۴ درصدی اعتبارات ایلام در سال گذشته
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان مرکزی
  • ساخت ۴۳۵ کلاس درسی در آذربایجان غربی
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است