Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:25:52 GMT

بازگشت شوماخر از کما پس از 6 سال + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۹۸۰۵

بازگشت شوماخر از کما پس از 6 سال + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میشائیل شوماخر اخیرا به پاریس انتقال داده شده است تا درمان مخفیانه‌ای رویش انجام شود. یک روز بعد نشریه لو پاریزین مدعی شد جوانی که در بخش قلب و عروق است به یکی از دوستانش که در بیمارستان ژرژ پومپیدو پاریس کار می‌کند اظهار کرده است قهرمان هفت دوره فرمول یک به هوش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره گفت: بله او در نزدیکی من است و من می‌توانم به تو اطمینان بدهم که به هوش است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید: واکنش شوماخر برای بازگشت به زندگی معمولی

 

انتهای پیام/

شوماخر در پاریس؛ او به هوش آمده!  + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شوماخر دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلبه دوچرخه بر ماشین

همشهری آنلاین: اما حالا در اتفاقی خوشایند، در پاریس این الگو تغییر یافته و دوچرخه جای ماشین‌های شخصی را گرفته است. براساس یک تحقیق که اخیرا در پایتخت فرانسه انجام شده، مردم این شهر برای ۱۱.۲درصد از سفرهای درون‌شهری خود از دوچرخه استفاده می‌کنند. این در حالی است که تنها ۴.۳درصد چنین سفرهایی با ماشین شخصی انجام می‌شود. در واقع استفاده از دوچرخه از سال ۲۰۱۰ تا حالا، حدود ۴برابر شده است. با این حال محبوب‌ترین روش برای انجام این سفرها همچنان پای پیاده است چون ۵۳.۳درصد سفرها به این صورت انجام می‌شود. بعد از آن هم سیستم حمل‌ونقل شهری قرار دارد که ۳۰درصد سفرها با آن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: جنگ با باد، سوار بر دوچرخه

پیشی گرفتن دوچرخه از ماشین شخصی، خبر خوشی برای هواداران ترویج این وسیله نقلیه پاک ارزان است. استفاده از دوچرخه، یکی از روش‌های محبوب و ساده برای مقابله با گرمایش جهانی است چون باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود. معاون شهردار پاریس که مسئول حمل‌ونقل عمومی در این شهر است هم این اتفاق را نخستین پیروزی خوانده و گفته است که البته کارهای بیشتری باید انجام شود.

کد خبر 844007 برچسب‌ها پاریس دوچرخه سواری حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • آخرین شب اروپایی: مهم‌ترین بازی عمر امباپه
  • لشگرکشی غول‌های NBA به پاریس
  • المپیک پاریس؛ اولین المپیک با برابری جنسیتی
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!
  • بسکتبال با ویلچر ایران از پارالمپیک ۲۰۲۴ بازماند
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • دوئل یزدانی ـ قاسم‌پور/ غول در پاریس!
  • غلبه دوچرخه بر ماشین
  • خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده
  • شوماخر: مرسدس دچار یک آشفتگی کامل است!