Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@20:40:43 GMT

«ستایش ۳» از جمعه پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۹۸۱۷

سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی از جمعه (۲۲ شهریور ماه) هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه، سری سوم مجموعه «ستایش» به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب و به قلم سعید مطلبی در ۳۰ قسمت نگارش شده است. فصل سوم «ستایش» با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است و شروع داستان از سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازپخش این مجموعه داستانی، یک و نیم بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد است.

فصل اول این مجموعه تلویزیونی در ۴۴ قسمت محصول سال ۸۹ و فصل دوم آن در ۲۶ قسمت محصول سال ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد.

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داود نژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک‌رفتار، امید علی‌مردانی، کریم قربانی و علی میلانی از بازیگران این مجموعه هستند.

همچنین سایر عوامل تولید این مجموعه شامل حامد خاکدامن مدیر تولید، عبداله عبدی نسب مدیر تصویر برداری، مجید کرباسیان ورنامخواستی مدیر برنامه ریزی، مهدی سعیدی طراح صحنه و لباس، سید جلال موسوی طراح چهره پردازی، عبدالرضا حیدری صدابردار، امیر مرایی مدیر تدارکات، عادل سلطانی دستیار اول کارگردان، داریوش اسقایی منشی صحنه و نادر پیرزاده عکاس هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ستایش تلویزیون سامانه سماح ماه محرم عاشورا زیارت عاشورا شام غریبان جان بولتون مقتدی صدر سحر خدایاری کاروان اسرا نفتکش آدریان دریا شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه به کارگردانی سروش صحت (محصول سال ۱۳۹۱) ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعات ۵ بامداد و ۱۳  بازپخش می شود.

در خلاصه مجموعه «پژمان» آمده است: در این مجموعه پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در نقش خود به عنوان ستاره سابق پرسپولیس ایفای نقش می‌کند.

او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی و با وجود تلاش فراوان، موفق به پیدا کردن تیمی برای خود نمی‌شود، ولی با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش (سام درخشانی) به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان و بیژن بنفشه خواه از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان