Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@14:15:03 GMT

اپل از آیفون ۱۱ رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۹۸۷۸

شرکت اپل از جدیدترین مدل گوشی خود به نام آیفون ۱۱ رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از یورو نیوز، این گوشی جدید که دو دوربین دارد و قرار است با هدف شکستن قیمت و با بهای پایه‌ ۶۹۹ دلار وارد بازار شود، در مقر شرکت اپل واقع در کوپرتینو در ایالت کالیفرنیای آمریکا نمایش داده شد.

تیم کوک، رئیس گروه اپل در جریان مراسم رونمایی از گوشی آیفون ۱۱ گفت: آیفون‌های جدید پر از قابلیت‌های کاربردی تازه هستند و طراحی نوین آنها باورنکردنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بازار گوشی‌های هوشمند هم‌اکنون در جهان به طور کلی با کاهش رشد مواجه است، آیفون نیز اخیرا در برابر رقبای خود عقب‌نشینی کرده است. گوشی آیفون ۱۱ مجهز به تراشه جدیدی به نام «ای۱۳ بایونیک» است که در مقایسه با رقبای آن، امتیاز فنی ویژه‌ای برای آن به شمار می‌آید.

قیمت پایه این گوشی نیز در مقایسه با مدل‌های قبلی گوشی‌های لوکس مانند آیفون ایکس‌اس که حدود هزار دلار بود و حتی در مقایسه با مدل ارزان‌تر قبلی یعنی ایکس‌آر نیز کمتر است.

اپل در گوشی آیفون ۱۱ بیش از هر زمان دیگری توجه خود را بر کیفیت دوربین آن گذاشته است؛ به طوری که در پشت آن دو دوربین واید و خیلی واید و روی آن یک حس‌گر تصویر برای سلفی و ویدئوی حرکت آهسته وجود دارد. آیفون ۱۱ حرفه‌ای سه دوربین دارد.

اپل همچنین مدعی است که طول عمر باتری گوشی جدید خود را افزایش داده و مقاومت آن در برابر آب و ضربه را نیز بالاتر برده است.

قیمت آیفون ۱۱ حرفه‌ای از آیفون ۱۱ معمولی بیشتر است. مدل کوچک آن به قیمت پایه ۹۹۹ دلار و مدل بزرگ به ۱۰۹۹ دلار فروخته خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اپل آیفون ۱۱ گوشی سامانه سماح ماه محرم عاشورا زیارت عاشورا شام غریبان جان بولتون مقتدی صدر سحر خدایاری کاروان اسرا نفتکش آدریان دریا شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!

سرقت دوربین آیفون های خانه ها  شیوه جدید دزدی در مناطق شمالی تهران شده است. قیمت دوربین های آیفون خانه ها  به ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان رسیده است، به همین خاطر از چشم سارقان منازل دور نمانده است.

یکی از مخاطبان تصاویری از این سارقان برای ما ارسال کرده است. در این تصاویر سارقان شب گذشته به چند خانه در یک محله دستبرد زدند و دستگیر هم نشدند. سارقان حرفه ای تر شدند با خودروهای بدون پلاک دست به دزدی می زنند که شناسایی آنها سخت شود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟