Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-19@20:46:54 GMT

خیز شاخص بورس برای ورود به کانال ۳۰۰ هزار واحدی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۰۰۷۲

خیز شاخص بورس برای ورود به کانال ۳۰۰ هزار واحدی

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با رشد مواجه شدند.

صعود دسته جمعی شاخص ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۳۱۹۸ واحد رشد معادل ۱.۰۸ درصد به ۲۹۹ هزار و ۹۳۰ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۸۵۹ واحد افزایش معادل ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۸ درصد به ۸۰ هزار و ۶۱۲ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۳۸۷ واحد رشد معادل ۱.۶۹ درصد به ۸۳ هزار و ۴۹۹ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۹۲۸ واحد افزایش، معادل ۱.۶۹ درصد به ۵۵ هزار و ۸۹۵ واحد، شاخص آزاد شناور با ۴۲۶۲ واحد رشد، معادل ۱.۲۶ درصد به ۳۴۲ هزار و ۲۱۱ واحد، شاخص بازار اول با ۱۹۰۰ واحد افزایش معادل ۰.۸۸ درصد به ۲۱۸ هزار ۳۴۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۸۴۰۹ واحد رشد معادل ۱.۴۰ درصد، به ۶۰۸ هزار و ۲۸۲ واحد رسید.

 نمادهای تاثیر گذار

از سویی دیگر امروز ۷ نماد « پارس با ۳۰۶ واحد، شتران با ۲۰۵ واحد، فملی با ۲۰۴ واحد، وپاسار با ۱۳۵ واحد، فارس با ۱۳۰ واحد، مبین با ۱۰۳ واحد و خودرو با ۱۰۱ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

رشد شاخص صنایع

این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات چرمی با ۴۸۷ واحد صعود معادل ۴.۶۱ درصد به ۱۱ هزار و ۶۰ واحد، سایر معادن با ۲۷۵۵ واحد افزایش معادل ۴.۳۵ درصد به ۶۶ هزار و ۱۰۶ واحد، ذغالسنگ با ۳۵۰ واحد رشد معادل ۳.۹۸ درصد به ۹ هزار و ۱۶۰ واحد، خودرو ۱۴۳۴ واحد افزایش معادل ۳.۷۵ درصد به ۳۹ هزار و ۶۸۹ واحد، سیمان با ۸۲ واحد رشد، معادل ۳.۷۱ درصد به ۲ هزار و ۳۰۳ واحد، سایر مالی با ۱۵۵ واحد افزایش معادل ۳.۵۷ درصد به ۴ هزار و ۵۱۲ واحد، تامین آب، برق و گاز با ۲۲ واحد رشد معادل ۳.۵۳ درصد به ۶۷۲ واحد» رسید.

بیشترین کاهش قیمت ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «ثاخت، خوساز، بکاب، ددام، چدن، کفپارس و دابور» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «حتوکا، قثابت، غدشت، حپترو، بالبر، فسرب و حفارس» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۴۴۲ هزار نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۳۴۴ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۴۷۰ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار شاخص کل بورس بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۲۳۱ واحدی به ۲,۲۰۸,۲۱۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با رشد ۶۲۳۱ واحدی به ۲,۲۰۸,۲۱۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۷۸.۹۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۰۹۹ میلیارد سهم بود که طی ۱۷۶,۷۷۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۳,۱۴۷.۱۷۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۶,۳۲۴,۶۸۰.۷۴۳ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «فارس» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 744678

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار