Web Analytics Made Easy - Statcounter

مونتلا و شاگردانش انگیزه بالایی برای رویارویی با حاکم بلا منازع سری آ در فصول اخیر دارند. 

طرفداری- وینچنزو مونتلا به دنبال ارائه نمایشی خاص همراه فیورنتینا مقابل یوونتوس است.

به گزارش گاتزتا، فیورنتینا در تابستان امسال هزینه زیادی کرد و فقط در روز پایانی بازار، سه بازیکن جدید به خدمت گرفت. اما شکست ۴-۳ مقابل ناپولی در خانه و بعد باختی ۲-۱ مقابل جنوا، شروعی ایده آل برای آن‌ها نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونتلا در مصاحبه‌ای در خصوص بازی پیش رو مقابل یوونتوس گفته است:

اول از همه باید بگوییم که آن‌ها در سالیان اخیر چندین بار ما را شکست داده‌‌اند. من هم تلاش خواهم کرد زیرا داستان‌های بزرگ در پس چالش‌هایی غیر ممکن رقم خورده‌اند. دوست دارم تاریخ معاصر فیورنتینا را با انجام کار خاصی مقابل تیم ساری آغاز کنم. 

وی افزود:

به تازگی نگاهی به میزان حقوق پرداختی (باشگاه‌های سری آ) انداختم. یووه دو برابر سایر تیم‌های بزرگ هزینه کرده است. کومیسو (ریاست فیورنتینا) وقتی می‌گوید یوونتوس می‌تواند سه تیم مختلف به زمین بفرستد، راست می‌گوید. ولی آن‌ها فقط می‌توانند ۱۱ نفر را به زمین بفرستند. اینتر و ناپولی امسال به یوونتوس نزدیک‌تر هستند. سرنوشت قهرمانی لیگ مشخص نشده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی: امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ با تفاضل گل مشخص می‌شود

مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر دو تیم هم امتیاز باشند به سمت تفاضل گل‌ می‌روند و آنجا تیم قهرمان مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ در خصوص تاریخ پایان لیگ برتر اظهار داشت: ما به خاطر جام ملت‌ها که می‌دانستیم طولانی‌تر خواهد شد ۳۱ خرداد را به فیفا اعلام کرده‌ایم و به این تاریخ هم پایبند هستیم. اگر هم زودتر لیگ را به اتمام برسد هیچ اشکالی در برنامه فیفا نداشت ولی اگر دیرتر لیگ به پایان می‌رشید اشکالی در برنامه فیفا به وجود می‌آمد.

وی افزود: ما خوشبختانه تعطیلات زیادی در لیگ ایجاد نکردیم و فقط تنها تعطیلی ما به خاطر روزهای فیفا دی بوده است.

سرپرست مسابقات سازمان لیگ گفت: خوشبختانه ما در برنامه‌های فوتبال بی‌برنامه نیستیم. قطعا ما برنامه را طوری می‌چینیم که لیگ برتر و تیم ملی ضربه نخورد.

مهدی در مورد برگزاری جام حذفی بعد از لیگ برتر، خاطرنشان کرد: ما این فصل یک چهارم را برگزار می‌کنیم. این برنامه ما را هم انگلیس در پیش گرفته است و الان وسط جام حذفی برنامه‌های فیفادی افتاده است.

وی در مورد پاسخ به سوال اینکه چرا به قطر رفته‌اید، یادآور شد: چرا نروم؟ به خاطر تیم ملی کشورم رفته‌ام و فقط بازی‌های گروهی در قطر حضور داشتم و این حضور باعث کسب تجربه من شده است.

مدیر مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه تیم‌ها بر چه اساسی در جدول قرار می‌گیرند، اظهار کرد: در طول فصل که بازی‌ها به صورت منظم برگزار می‌شود و لحظه‌ای هم شرایط تیم‌ها در جدول تغییر می‌کند. اما ما هم تا طول نیم فصل کاری به جدول نداریم. مهم‌تر پایان فصل است که اگر دو تیم هم امتیاز باشند به سمت تفاضل گل‌ می‌روند و آنجا تیم قهرمان مشخص می‌شود.

مهدی در خصوص سهیمه‌ تیم‌های لیگ برتری در آسیا چگونه است، تصریح کرد: قهرمان لیگ، نایب قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی به آسیا می‌روند. اما قهرمان جام حذفی به پلی‌آف می‌رود و سوم لیگ هم به لیگ دوم آسیا می‌رود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مهدی: امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ با تفاضل گل مشخص می‌شود
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند
  • خط و نشان دکلان رایس برای بایرن مونیخ: شب خاصی را در آلیانتس آرنا رقم می‌زنیم
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • عملکرد خوب وانیا میلینکوویچ، دروازه تورینو مقابل یوونتوس / فیلم
  • این گل قهرمان لیگ برتر را مشخص کرد (عکس)
  • ناپولی ۲ - ۲ فروزینونه/ پارتنوپی مقابل چشمان اسپالتی از سهمیه اروپایی دورتر شد+ فیلم
  • با کاروان ِ امید و تلاش
  • پلی به گذشته - پاس گل زیبای تیاگو موتا به ساموئل اتوئو مقابل فیورنتینا (کوپا ایتالیا - 2010/4/13) / فیلم
  • جایزه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد