Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدن مایکل شوماخر، ستاره آلمانی اسبق رقابت‌های فرمول یک به روش درمان با سلول‌های بنیادین پاسخ مثبت داده و او پس از ۵ سال به هوشیاری کامل رسیده است.

شوماخر پس از آنکه در سال ۲۰۱۳ طی یک حادثه اسکی در کوه‌های آلپ دچار آسیب شدید مغزی شد، دیگر هرگز در انظار عمومی قرار نگرفت، اما اکنون پس از اظهارات یکی از پرستاران بخش قلب و عروق بیمارستان، به‌نظر آینده روشن‌تری پیش روی قهرمان ۷ دوره فرمول یک قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شوماخر مجموعه‌ای از سلول‌های بنیادی که باعث کاهش التهاب می‌شوند تزریق شده است. راننده اسبق فراری هم‌اکنون تحت نظارت شدید قرار دارد. پیش از آنکه شوماخر برای درمان با استفاده از سلول‌های بنیادی به بیمارستان «پومپیدو» منتقل شود با مشکلات جدیدی در سلامت خود روبه‌رو شده بود، اما طبق گفته پزشکان با روش درمان از طریق سلول‌های بنیادین جواب داده و او به هوشیاری کامل رسیده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مایکل شوماخر سلول های بنیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام صیادی ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین گشایش کلینیک تخصصی خیرساز بیمارستان امام حسین (ع) از آغاز ساخت بنای این کلینیک از سال ۱۳۹۷ به همت یک بنیاد خیریه خبر داد و گفت: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال تکمیل شد.

وی با اشاره به تجهیز این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی مطرح کرد: این کلینیک به متراژ سه هزار مترمربع در چهار طبقه ساخته شده و در بخش‌های داخلی، عفونی، اطفال، دندانپزشکی، قلب، ارتوپدی، زنان، تغذیه و … فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به در نظر گرفتن تجهیزات تکمیلی برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک بیان کرد: مرکز درمان سو مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) نیز امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6088053

دیگر خبرها

  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • سلول درمانی یک روش نوین برای درمان دیابت
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد