Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، بر اساس مصوبه هیئت دولت به‌پیشنهاد وزارت صنعت و به‌استناد اصل 138 قانون اساسی حقوق ورودی برخی از ردیفهای تعرفه‌ای کتاب مقررات صادرات و واردات سال 98 به‌شرح جدول زیر تعیین شد.

بر این اساس، حقوق ورودی انواع لوبیا، جوجه یک‌روزه و برخی اقلام به 5 درصد کاهش یافت. پیش از این حقوق ورودی لوبیا ادزوکی 32 درصد بود که با مصوبه هیئت دولت به 5 درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر محموله‌های مختلف لوبیا به‌دلیل اختلاف در حقوق ورودی استنباطی از برخی گمرکات کشور ترخیص نشده است.

بیشتر بخوانید

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت

  حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با اشاره به توزیع ۶۲۴ تن اقلام تنظیم بازار طی سال ۱۴۰۲ در این شهرستان، اظهار کرد: از این میزان، ۳۲۵ تن برنج هندی و تایلندی، ۱۶۷ تن شکر و ۱۳۲ تن گوشت گوساله منجمد و گوشت مرغ  بوده و با توجه به مناسبت‌های تقویمی قسمتی از اقلام بین موسسات خیریه، بهزیستی، مساجد و هیئت‌ها توزیع شده است.

او افزود: این طرح در جهت حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار قیمت کالاها، مقابله با گرانفروشی، احتکار و توزیع صحیح اقلام و کالا‌های اساسی انجام شده است.

رشیدی بیان کرد: تخصیص اقلام توسط مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مشخص شده و سپس در کارگروه امنیت غذایی شهرستان، فروشگاه‌های هدف، انتخاب و  بازرسی توسط بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی و بسیج اصناف در سطح شهر به طور منظم و روزانه از فروشگاه‌های توزیع اقلام تنظیم بازار، صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کاهش کلسترول با این نوع سبزی
  • قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • خاندوزی: ضمانت بانکی و اوراق گام جایگزین مالیات و عوارض نقدی تولیدکنندگان می‌شود
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • کاهش حقوق گمرکی دارو و تجهیزات پزشکی از ۴ به یک درصد
  • کاهش حقوق گمرکی دارو و تجهیزات پزشکی
  • عوارض ۲۵ قلم کالای وارداتی شامل گوشت و خودرو ابلاغ شد
  • عوارض خروج از کشور سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم