Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@09:18:29 GMT

«اندیشه فولادوند» لباس عروس به تن، کنار دریا/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۱۱۶۵

فیلم سینمایی «کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور از ۲۷ شهریورماه در گروه سینمایی آزادی اکران می‌شود. قرارداد اکران این فیلم در شورای صنفی نمایش به ثبت رسیده است و پخش تیزرهای تلویزیونی این فیلم نیز به زودی آغاز می‌شود.

اخبار چهره ها _ در «کروکودیل» که مضمونی پلیسی و اکشن دارد، کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، الهه حصاری، حسین مهری، رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره‌آزاد، رامتین خداپناهی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پخش «کروکودیل» برعهده دفتر رسانه فیلمسازان با مدیریت حبیب اسماعیلی است.

عزت‌الله جامعی ندوشن تهیه‌کننده و یوسف نادعلی سرمایه‌گذار این پروژه سینمایی هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کروکودیل اندیشه فولادوند کوروش تهامی الهه حصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران ویژه فیلم سینمایی «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور امیرحسین آرمان، روح الله زمانی، امیرحسین شام‌بیاتی، راهله لطفی بازیگران و محمد عسگری کارگردان و حبیب‌ والی‌نژاد تهیه کننده فیلم در پردیس سینمایی صبامال برگزار شد.

در این اکران ویژه که با حضور امیر سرتیپ احمد دادبین مشاور فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی که با هدف نمایش رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خلبان هوانیروز ارتش شهید علی‌اکبر شیرودی و همرزمانش ساخته شده است، «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

در حاشیه این مراسم امیر احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت این اثر، در توصیف این فیلم گفت: «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در قالب یک پویش سراسری از امروز ۲۹ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه سال‌روز شهادت شهید شیرودی برگزار خواهند کرد، این پویش شامل یک مسابقه کشوری ویژه نوجوانان، اکران‌های سیار در پادگان‌های ارتش، بزرگداشت شهید شیرودی و … خواهد بود.

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد از آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد.

این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است و پخش آن توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

کد خبر 6081050

دیگر خبرها

  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • دو فیلم سینمایی «خدای جنگ» و «بی پایان» درباره شهید طهرانی مقدم ساخته می شود
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند