Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@13:31:42 GMT

ادعای عجیب شرکت اپل پیرامون آیفون‌های جدیدش!

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۱۲۷۵

ادعای عجیب شرکت اپل پیرامون آیفون‌های جدیدش!

خبرگزاری میزان- شرکت اپل مدعی شد که آیفون‌های جدید این شرکت قدرتمندتر از تمامی گوشی‌های هوشمند هستند. تاریخ انتشار: 00:22 - 21 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۹۹۱

به گزارش  گروه فضای مجازیخبرگزاری میزان، شرکت اپل بتازگی از سه مدل گوشی جدید خود با عناوین "آیفون ۱۱" (iPhone ۱۱)، "آیفون ۱۱ پرو" (iPhone ۱۱ Pro) و "آیفون ۱۱ پرو مکس" (iPhone ۱۱ Pro Max) رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ساله زمانی که اپل از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند، از به کارگیری یک تراشه بیونیک جدید هم خبر می‌دهد که امسال این تراشه "ای‌۱۳" (A ۱۳) نام گرفته است.

اپل می‌گوید از آنجا که آیفون‌های جدید مجهز به تراشه بیونیک "ای‌۱۳" هستند، از گوشی‌های هوشمند سامسونگ، گوگل و هوآوی قدرتمندتر هستند.

اپل برای اثبات این ادعا یک نمودار نشان داد که محور‌های X و Y نداشت.

اپل همچنین مدعی شد که همین حالا آیفون XR از نظر توان پردازشی از گوشی‌های گلکسی S ۱۰+، هوآوی P ۳۰ پرو و همچنین گوگل Pixel ۳ بهتر است و از نظر گرافیکی هم آیفون ۱۱ جدید پرچمداران این سه شرکت را شکست می‌دهد.

ولی باید گفت که نمی‌توان صحت و سقم ادعای اپل را تایید کرد، زیرا اطلاعات بیشتری در دست نیست.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت اپل گوشی های هوشمند آیفون گوشی آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ادعای عجیب درباره‌ی رابطه علی دایی و دنیای سیاست

در سال‌های اخیر بار‌ها درباره حضور علی دایی در فدراسیون فوتبال و پست‌های مدیریتی صحبت شده، ولی شهریار فوتبال ایران فعلا ترجیح داده از فضای فوتبال دور شود و علاقه چندانی هم نسبت به مدیریت در فوتبال نشان نداده است.

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی درباره حضور علی دایی و دیگر فوتبالی‌ها در پست‌های مدیریتی گفت: «آقای علی دایی، همیشه گفته پدر خدابیامرزش به او وصیت کرده که وارد سیاست نشود. خب کنار کشیدن امثال علی دایی باعث آمدن افرادی می‌شود که اهلیت ندارند. اگر علی دایی و بسیاری از این دسته یک تشکلی برای خود ایجاد کنند، زور هیچکس به آن‌ها نخواهد رسید. خیلی‌ها هستند البته از جنس فوتبال هستند و این افراد را قبول ندارند، اما با آن‌ها همکاری می‌کنند که عیب بزرگی به حساب می‌آید. شما که قبولشان ندارید چطور با آن‌ها کار می‌کنید؟ یک روز چندتا از بزرگان پیش من آمدند، آقای فرامرز ظلی که اخیرا در بیمارستان بودند، جعفر کاشانی و حمید شیرزادگان که فوت شده اند و همایون بهزادی به دادگستری آمدند تا من را ببینند. به آن‌ها گفتم من بچه شما هستم، ولی شما قبول دارید کسانی که در این فوتبال مدیریت می‌کنند را قبول نداریم؟ همه آن‌ها گفتند بله ما قبول‌شان نداریم و این‌ها اصلا از جنس فوتبال نیستند، مال فوتبال نیستند. البته شاید بعضی‌ها بگویند مدیریت خوب دلیل نمی‌شود که کسی فوتبالیست خوبی باشد و این هم بالاخره یک نظریه است، ولی نتیجه عملکرد که می‌تواند دلیلی باشد که آن مدیریت درست بوده یا نبوده است. آن موقع زمان ریاست کفاشیان در فدراسیون بود بعد یکی‌شان را مثال زدم، گفتم شما اگر این را قبول ندارید، در دشت بهشت وقتی فدراسیون شما را به عنوان برگی از تاریخ فوتبال این مملکت صدا می‌کنند، چرا آنجا می‌روید؟ همه آن‌ها به اتفاق قبول کردند و گفتند بله این درست است. یعنی حرف این است که شکاف و اختلاف بین خود فوتبالی‌ها باعث رشد غیرفوتبالی‌ها در مدیریت فوتبال شده است. من اعتقاد دارم فوتبالی‌ها با هم نیستند من یک بار به یکی از بزرگان گفتم شما بیایید یک تشکل از مربی‌ها و بازیکنان و سایرین که در قانون هم پیش بینی شده درست کنید. واقعا اگر کسی غیر حق آمد این کرسی‌ها را گرفت، شما با آن‌ها همکاری نکنید، ولی من همیشه این را گفته ام شکاف و اختلاف بین خود این فوتبالی‌ها و خواص باعث شده است که خیلی از آدم‌هایی که اهلیت این کار را نداشتند، در فوتبال مدیریت کنند.»

دیگر خبرها

  • یک ادعای عجیب درباره‌ی رابطه علی دایی و دنیای سیاست
  • سقوط آزاد آیفون در چین!
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • ادعای عجیب کاظم صدیقی درباره دیدار یک روحانی با عیسی و مریم در مشهد!
  • ادعای عجیب کاظم صدیقی درباره ملاقات یک روحانی با عیسی و مریم در مشهد!
  • قیمت گوشی امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون
  • بهترین بازی های آفلاین آیفون