Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر آلمانی بایرن مونیخ، معتقد است که حضور در انگلستان، باعث ترقی فوتبالش شده است.

طرفداری - سرژ گنابری وینگر آلمانی بایرن مونیخ، فوتبالش را در رده بزرگسالان، از آرسنال آغاز کرده است. او پس از بالا و پایین هایی که در این تیم داشت، در سال 2016، تصمیم گرفت به کشورش بازگردد و به وردربرمن ملحق شد. او در وردبرمن عملکرد بسیار خوبی داشت و پس از یک سال حضور در این تیم، به بایرن مونیخ پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش SportWitness، گنابری 24 ساله، پس از انتقال به بایرن مونیخ در سال 2017، با قراردادی قرضی و یک ساله به هوفنهایم منتقل شد و فصل گذشته با اتمام قرارداد قرضی اش، به آلیانز آرنا برگشت. او با استعدادی که برای بازی در پست وینگر داشت، به آرین روبن و فرانک ریبری برای حضور در ترکیب اصلی فشار آورد و رفته رفته به بازیکن اصلی ترکیب کواچ مبدل شد. گنابری که در زمان حضورش در آرسنال بین سال های 2012 تا 2016، تنها 18 بازی برای این تیم انجام داد، به هیچ عنوان از حضور در لیگ برتر انگلستان پشیمان نیست و این دوران را موفقیت آمیز می داند. او در گفت و گو با Le Buteur، اظهار داشت: 

شخصا فکر می کنم دوران حضورم در آرسنال باعث ترقی من شد و کاملا موفقیت آمیز بود. بازی در لیگ برتر انگلستان باعث رشد و پیشرفت من شد. همانطور که قبلا نیز عنوان کردم، تفاوت بزرگی بین بوندس لیگا و لیگ برتر وجود ندارد و از دوران حرفه ای که تا به حال داشتم، راضی هستم. در روزهای اول حضورم در آرسنال، شرایط به خوبی پیش می رفت و مرتبا بازی می کردم اما پس از مدتی بازی های کمتری انجام دادم. می توان گفت که از لحاظ شخصی تجربه حضور در آرسنال برایم بسیار ارزشمند بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش به گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بایرن در حال تدارک یک انقلاب برای فصل آینده است. از دست دادن هژمونی در بوندسلیگا مقابل بایرلورکوزن پس از ۱۱ قهرمانی پیاپی، حذف عجیب مقابل ساربروکن دسته سومی در جام حذفی (۲-۱) و شکست (۰-۳) مقابل لایپزیش در جام حذفی آلمان در ماه آگوست بدترین فصل این باشگاه در یک دهه اخیر را رقم زده است.

تنها موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان رقم خورده است و آنها در حالی به نیمه‌نهایی رسیده‌اند که باید در این مرحله با رئال مادرید بازی کنند. در صورت شکست برابر رئال و عدم موفقیت در یوسی‌ال، این تیم برای اولین بار از فصل ۲۰۱۲- ۲۰۱۱ بدون هیچ جامی فصل را به پایان خواهد رساند.

با توجه به این عملکرد، توماس توخل همان طور که اسفند پارسال اعلام کرد، با توافقی که با باشگاه داشته است، آخر فصل از جمع مونیخی‌ها جدا می‌شود. یان کریستین دریسن، مدیر بایرن مونیخ هم هدف این باشگاه را بازسازی این تیم برای فصل آینده با یک مربی جدید اعلام کرد. با توجه به جدایی توخل، تلاش مدیران بایرن‌مونیخ برای انتخاب مربی جدید این تیم آغاز شده است.

پس از پاسخ منفی ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، یولیان ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان و سباستین هوینس سرمربی موفق تیم اشتوتگارت که این تیم را به جمع ۴ تیم برتر بوندسلیگا رسانده و آنها را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار کرده است، حالا باواریایی‌ها به دنبال یک مربی جدید هستند.

در این راستا خبر می‌رسد که رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی تیم ملی اتریش گزینه اول بایرن برای فصل آینده است و سایر گزینه‌هایی که روی میز بوده‌اند مانند زین‌الدین زیدان، اونای امری، یولن لوپتگی، روبرتو دی‌زربی و مارتین دمیکلیس پشت سرمربی فعلی اتریش خواهند بود.

اسکای آلمان گزارش داده است که سران باوارایایی‌ها در حال مذاکره با رانگنیک هستند و قراداد او با بایرن، مانع از هدایت اتریش در یورو نمی‌شود.

همچنین قرارداد کوتاه مدت با این مربی می‌تواند سبب شود تا برای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵، بایرن به دنبال مربیان مورد علاقه‌اش یعنی آلونسو و کلوپ برود. قرارداد آلونسو با لورکوزن در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و کلوپ هم که فصل آینده قصد استراحت دارد، پس از یک سال دوری، آماده نشستن روی نیمکت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)