Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور تبریز هنوز پرونده نقل و انتقالاتی خود را نبسته و مسئولان این تیم قصد دارند با جذب یک بازیکن آزاد در پست دفاع لیست بازیکنان خود را تکمیل کنند.  

از شهر تبریز خبر می‌رسد که نیل یداللهی بازیکن دوررگه ایرانی- ایرلندی مدنظر تراکتوری‌ها است، اما هنوز مسئولان این تیم به این خبر واکنش نشان نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیشتر بخوانید: پیشنهاد به مالک تراکتور برای حضور در باشگاه استقلال

نیل یداللهی با ۲۶ سال و قد ۱۸۸ سانتیمتر در پست‌های دفاع و هافبک دفاعی تخصص دارد. یداللهی فوتبالیست دورگه ایرانی - ایرلندی است که سابقه ۳۳ بازی ملی در رده‌های پایه کشور ایرلند دارد. او در تیم پایه برنلی انگلیس پرورش یافته و سابقه بازی برای تیم زیر ۲۳ سال برنلی و بزرگسالان تیم سوانسی و زیر ۲۱ سال تیم دربی کانتی دارد و یک بازی در چمپیونشیپ به همراه دربی کانتی و ۴ بازی در لیگ جزیره برای سوانسی انجام داده است.  

یداللهی در سال‌های اخیر در باشگاه‌های ونکوور آمریکا، هایک و ادوک انگلیس بازی کرده است و او در این فصل و فصل قبل در آستانه انتقال به پرسپولیس بود.  

این بازیکن دورگه یک دوره هم به اردو‌های تیم ملی ایرلند دعوت شده است، اما هیچ بازی رسمی ملی ندارد. او ۱۱ بازی فصل قبل برای تیم انگلیسی انجام داده است.  

بیشتر بخوانید: صادقیان: بخت با ما یار باشد یکی از گزینه های قهرمانی هستیم

انتهای پیام/ 

آشنایی با گزینه دفاعی باشگاه تراکتور 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتور اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا

به گزارش "ورزش سه"، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای 2 آلمان توپ می‌زند در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

نوروزی‌نژاد که در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب 79 امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ 2 هندبال آلمان هانمن با کسب 93 امتیاز، هِس مان با 80، فالک با 83، استابر با 84، بِنِکه با 87 و زینتل با 84 امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.

گفتنی است اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ 2 هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید