Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:25:45 GMT

آژیر خطر در سرزمینهای اشغالی به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۱۵۴۰

آژیر خطر در سرزمینهای اشغالی به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در پی حملات راکتی به سواحل زیکیم در دو مایلی مرز غزه، سامانه پدافند هوایی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی فعال شد.

تصاویر ویدئویی گرفته شده از جنوب سرزمینهای اشغالی نشان می دهد که موشکهای گنبد آهنین راکتهای پرتاب شده را رهگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که پیش از این حمله راکتی، یک جنگنده رژیم صهیونیستی شهرک «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را مورد حمله هوایی قرار دادند. این سومین باری است که نیروهای رژیم اشغالگر قدس شهرک فوق را بمباران می کنند.

تصاویر ویدئویی ضبط شده در نوار غزه نیز نشان می دهد که سامانه های ضد هوایی فلسطین جنگنده های رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

 برخی از گزارشها نیز حاکی از شنیده شدن صدای چندین انفجار در شهر «آشکلون» در فاصله چند مایلی از شهر زیکیم است.

کد خبر 4716325

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائیل نوار غزه فلسطین شلیک راکت گنبد آهنین آژیر خطر ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ایران فلسطین سوریه حزب الله لبنان دونالد ترامپ لبنان روسیه نتانیاهو افغانستان عربستان سعودی جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های اسرائیلی از حمله موشکی به کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که حداقل ۴ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان طی چند ساعت اخیر هفت پایگاه، پادگان و مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه درباره این حملات اعلام کرد: برای اعلام حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شریف و دلاور آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز و پس از رهگیری دقیق تحرکات دشمن در پایگاه «المرج» و رسیدن نظامیان و تجهیزات دشمن به مکان مورد نظر، آنها را به صورت مستقیم هدف سلاح مناسب موشکی قرار داده و به هلاکت رسانده با زخمی کردند.

حزب الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۱۴:۰۰ بعدازظهر هم مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «حانیتا» به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داده است.

مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱۷:۰۰ نیز پایگاه «زبدین» ارتش اشغالگر را در مزارع اشغالی شبعا هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده و به آن خسارت قطعی وارد کردند.

بر اساس بیانیه‌های حزب الله، پایگاه «رویسات العلم» رژیم صهیونیستی در بلندی‌های کفرشوبا هدف دیگری بود که ساعت ۱۷:۲۰ مورد حمله موشک‌های دقیق مجاهدان مقاومت اسلامی قرار گرفت.

حزب الله لبنان در ادامه موشک‌باران مواضع رژیم صهیونیستی، ساعت ۱۸:۰۰ عصر امروز مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف شهرک «حانیتا» با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار داد.

مجاهدان حزب الله ساعت ۱۸:۲۰ عصر امروز برای اعلام حمایت از مردم و مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و مناطق جنوبی لبنان، دو ساختمانی را که نظامیان اشغالگر در شهرک «یرؤون» از آن استفاده می‌کردند، با سلاح مناسب و به دقت هدف قرار دادند.

ساعت ۱۸:۲۳ دقیقه هم یک ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک «المناره» هدف حمله مستقیم حزب الله قرار گرفت.

همچنین حزب الله لبنان تصاویر هدف قرار دادن سامانه راداری کشف توپخانه از نوع AN/TPQ-37 که ارتش رژیم صهیونیستی از آن برای شناسایی پرتابه‌ها، موشک‌ها و منابع آتش در یگان کنترل هوایی پایگاه «مرون» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کند، منتشر کرد.

در این تصاویر مشاهده می‌شود که موشک هدایت شونده حزب الله، سامانه راداری ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه مرون شناسایی و سپس آن را با دقت هدف قرار می‌دهد.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل اذعان کرد که حمله هفته جاری حزب الله به پایگاه هوایی «مرون» به آن آسیب زده است.

کد خبر 6082185

دیگر خبرها

  • ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • بلوف صهیونیست‌ها آژیر قرمز در اراضی اشغالی را به صدا درآورد
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی
  • انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی
  • چرا ایران «نقب» را هدف قرار دارد؟
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید