Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:07:07 GMT

دو مرد آلمانی ده‌ها دختر را آزار جنسی قرار دادند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۱۸۵۳

دو مرد آلمانی ده‌ها دختر را آزار جنسی قرار دادند

پایگاه اینترنتی ایندیپندنت روز پنجشنبه افزود: «آندریاس وی»، و «ماریو اس» در دادگاه منطقه‌ دورتموند گفتند که در طول بیش از یک دهه، صدها بار مرتکب جرم شده‌اند.

این دو نفر، قربانیانشان را که از سه تا ۱۴ ساله بودند، با فریب‌ به شهر لوگده می‌کشاندند و حین ارتکاب جرم، از آن‌ها عکس و فیلم می‌گرفتند. هرچند این دو به آزار ۳۲ دختر  از  سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ اعتراف کرده اند، اما مسئولان گفتند که گمان می‌رود شمار واقعی قربانیان صدها نفر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرونده خشم شدید مردم را برانگیخته است، زیرا آندریاس ۵۶ ساله مسئول نگه‌داری از کودکان بی‌سرپرست بود و هر هفته ماموران ارتباط با خانواده، با او دیدار می‌کردند.

همچنین روشن شد که او قبلا به جرم آزار جنسی یک کودک چهار ساله در سال ۲۰۰۲ پرونده‌ داشته‌ است. مجرم  دیگر نیز ۳۴ ساله و از همسایگان آندریاس است.

پس از آن که یکی  از قربانیان موضوع آزار جنسی را به مادرش اطلاع داد تحقیقات در این باره شروع شد، این دو مرد به ترتیب به ۱۳ و ۱۲ سال زندان محکوم شدند.

قاضی "آنکه گرودا" گفت که «مشکل است بتوان جملاتی برای شرح این پرونده پیدا کرد». وی این دو نفر را «نفرت‌انگیز، دیوسیرت و چندش‌آور» خواند.

او خطاب به مجرمان گفت: «پس از ۱۰ روز محاکمه هنوز نمی‌توانیم عمق این جنایات را درک کنیم. هر دوی شما ۳۲ نوجوان و کودک را بازیچه‌ ای برای تمایلات جنسی خود قرار دادید و با این کار، دوران کودکی ۳۲ نفر را نابود کردید».

متهم سوم که «هایکو وی» نام دارد و ۴۹ ساله است، در دادگاهی جداگانه به جرم کودک‌آزاری آنلاین، به ۲ سال حبس تعلیقی محکوم شد. ولی این احکام پایانی بر پیامدهای پرونده نیست.

تحقیقات پلیس با رسوایی همراه بود، زیرا در ماه ژانویه، چمدانی حاوی مدارک، از جمله فیلم، از اتاق مدارک پلیس ناپدید شد. حالا 2 مامور پلیس متهم به اخلال مورد تحقیق قرار دارند.

هم‌زمان، تحقیق جداگانه نشان داد که مسئولانی که اجازه داده بودند کودک‌آزاری ادامه یابد «مرتکب یک رشته قصور بی‌سابقه» شده‌اند. هشت مامور محافظت از کودکان هم‌اکنون به اتهام احتمال کوتاهی در انجام ماموریت در انجام وظیفه مورد تحقیق‌ قرار دارند.

به گزارش ایرنا، پلیس آلمان در گزارشی بی‌سابقه در ماه ژوئن ۲۰۱۹ (خرداد ۱۳۹۷) اعلام کرد که به‌طور معمول روزانه ۴۰ کودک در این کشور مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند و تنها در سال ۲۰۱۸ یک‌صد کودک کشته شدند.

به گزارش شبکه دویچه وله، آمارهای کیفری در سال ۲۰۱۸ بیانگر تصویر تاریکی از جامعه آلمان است.

بر اساس این گزارش، ۱۳۶ کودک که ۸۰ درصد آنان زیر شش سال بودند در سال ۲۰۱۸ کشته شدند. در همین زمان برای کشتن ۹۸ کودک دیگر نیز تلاش صورت گرفته است.

با نگاهی به آمارهای کیفری آلمان باید گفت که حجم آزار و اذیت جنسی کودکان در سال گذشته ۶.۴۳ درصد افزایش داشته که در مجموع به ۱۴ هزار و ۶۰۰ پرونده کیفری رسیده است.

به گفته پلیس آلمان، انتظار می‌رود که آمار جرایم کیفری، بسیار بیشتر از این باشد زیرا بیشتر کودکان توسط خانواده، دوستان و نزدیکان خود مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند و در نتیجه، شکایت از آنان برای کودکان بسیار دشوار بوده است.

«هولکر مونش» رئیس اداره مبارزه با جرایم جنایی در آلمان می‌گوید؛ پلیس به ۸۰ درصد پرونده‌های اذیت و آزار جنسی کودکان رسیدگی کرده و این تنها جرایمی بوده‌اند که پلیس در مورد آنان اطلاعات به دست آورده است. وی گفت: ما باید در نظر داشته باشیم که ممکن است جرایم زیاد این چنینی پنهان بمانند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کودک آزاری آلمان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای تبهکار فحشا و تجارت جنسی در طرح نور

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای "طرح نور" قدردانی و تشکر کرد.

در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرح نور"(عفاف و حجاب) آمده است:

در زمان و زمانه ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواه ملت ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازی جامعه با اجرای" طرح نور" بودند؛ مردم عزیز و نخبگان فهیم با ادراکی قابل ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود.

برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناخت بیشتری از دلایل فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهای تبهکار سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوع پیش گفته؛ گزارش‌های میدانی و اخذ نظرات مردمی در کنار حمایت‌های روسای محترم جمهور و قوه قضاییه، صداسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایر نهادهای مسئول نشان دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای "طرح نور" است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در شهرها نشان دهنده‌ی حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت‌ زنان و بانوان سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمت هوشمندسازی پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی تر خواهد شد که نهادهای متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

در پایان قدردان کارکنان سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزشهای اجتماعی یاری می رسانند و انتظار داریم تا با همّت مسئولین محترم و انجام بموقع وظایف دستگاههای مسئول روند هوشمندسازی نیز، پُرشتاب تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.

کد خبر 846502 برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا گشت ارشاد

دیگر خبرها

  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • جزئیات پرونده‌های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • جزییات پرونده های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای تبهکار فحشا و تجارت جنسی در طرح نور