Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@10:40:10 GMT

محکومیت نیت شوم نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۱۸۵۶

سخنگوی وزارت خارجه، نیت سران رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

آقای موسوی با انتقاد از همراهی برخی کشورهای عربی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: نتانیاهو یک روز با اتهام پراکنی علیه ایران و روز دیگر با اعلان نیت خبیث خود در انضمام بخش های دیگری از فلسطین، به دنبال کسب رای برای باقی ماندن در قدرت و استمرار توسعه طلبی و تجاوز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به اجلاس سازمان همکاری اسلامی افزود: ایران از هر اقدام جمعی کشورهای اسلامی برای ممانعت از استمرار تجاوزات و توسعه طلبی های رژیم غاصب فلسطین، حمایت می کند.

قرار است نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی درباره تحرکات جدید رژیم صهیونیستی یکشنبه آینده در جده برگزار شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی قصد دارد منطقه دره اردن و شمال بحر المیت را به اراضی اشغالی ملحق کند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نتانیاهو الحاق کرانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شوک بزرگ به نتانیاهو/ اسرائیل بازی اطلاعاتی-امنیتی را باخت

گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا- حنیف غفاری: رژیم اشغالگر قدس در شوک ناشی از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به سر می‌برد. عمق استراتژیک اراضی اشغالی توسط پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی مورد هدف قرار گرفته و آشفتگی راهبردی مزمنی را بر پیکره صهیونیست‌ها تحمیل ساخته است. در این میان، قطعاً اصلی‌ترین بازنده میدان، سران رژیم نامشروع اسرائیل و در رأس آنها، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم محسوب می‌شوند. نتانیاهو پس از پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران، با دو شوک بزرگ مواجه شده است.

نمایش موزون صد‌ها پهپاد و موشک در آسمان اراضی اشغالی، نقطه آشکارساز شکست و ضعف اطلاعاتی و میدانی رژیمی است که کودک‌کشی وحشیانه در نوار غزه را دستاورد ماه‌های اخیر خود قلمداد می‌کند

نخست اینکه اساساً رژیم اشغالگر قدس قدرت پیش‌بینی پاسخ ایران در این مقیاس گسترده و وسیع را نداشته است. به عبارت بهتر، تل‌آویو پس از طوفان الاقصی با شوک اطلاعاتی دیگری مواجه شد. برخی سران آمریکایی و صهیونیستی مدعی بودند اساساً ایران اقدامی در مواجهه با تل‌آویو صورت نمی‌دهد و برخی دیگر، از یک اقدام عملیاتی محدود توسط نیرو‌های مقاومت در دیگر کشور‌های منطقه سخن می‌گفتند!

در بهترین حالت ممکن، برخی منابع صهیونیستی مدعی بودند به‌زودی حمله‌ای مستقیم از سوی ایران با تبعاتی محدود صورت خواهد گرفت، اما همه این پیش‌بینی‌ها نادرست از آب در آمد! رژیم اشغالگر قدس شاهد وقوع عملیاتی مستقیم از سوی ایران با تبعاتی گسترده بوده است. نمایش موزون صد‌ها پهپاد و موشک در آسمان اراضی اشغالی، نقطه آشکارساز شکست و ضعف اطلاعاتی و میدانی رژیمی است که کودک‌کشی وحشیانه در نوار غزه را دستاورد ماه‌های اخیر خود قلمداد می‌کند! ازاین‌رو، بار دیگر مثلث کابینه، موساد و ارتش در تل‌آویو بازی امنیتی و اطلاعاتی را به بدترین نحو ممکن باختند و جبران این شکست نیز به‌مانند عملیات طوفان الاقصی برای صهیونیست‌ها غیرممکن خواهد بود.

دومین شکست نتانیاهو، معطوف به شرایط تبعی و پسینی ماجراست. پس از وقوع عملیات موفقیت‌آمیز جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق، برخی منابع صهیونیستی از واکنش مستقیم و قاطعانه کابینه این رژیم در قبال این عملیات سخن گفتند، اما پس از ساعت‌ها سکوت، مشخص شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قدرت توصیف معادلات موجود و صحنه‌ای که با آن مواجه است را نیز ندارد، چه رسد به قدرت تحلیل ماجرا و متعاقباً اقدام در قبال آن!

افشاگری برخی رسانه‌های غربی ازجمله نیویورک‌تایمز و آکسیوس از تماس‌های تلفنی مکرر نتانیاهو و بایدن و هشدار واشینگتن به تل‌آویو در خصوص هرگونه اقدامی در قبال بدتر شدن ماجرا در قبال صهیونیست‌ها، منبعث از ضعف زوج آمریکا-اسرائیل در برابر ایران اسلامی است و مسجل است که اگر بایدن و نتانیاهو قدرت ادامه این بازی را داشتند، با توجه به روحیات وحشیانه‌ای که طی سال‌ها و خصوصاً در جریان جنگ غزه مشاهده کردیم، از آن دریغ نمی‌کردند!

بدون شک، حیرت و شوک ناشی از سیلی سخت جمهوری اسلامی ایران بر گونه صهیونیست‌ها به‌اندازه‌ای نتانیاهو و دیگر سران رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده که جایی برای ریسک‌پذیری بیشتر آنها در قبال تحولات منطقه و نظام بین‌الملل باقی نگذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم یمن در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود به شدت پاسخ می‌دهیم
  • استمرار و تداوم راهپیمایی جمعه‌های خشم
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • واکنش ایران به حکم دادگاه آرژانتینی در پرونده «آمیا»
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
  • ۲ شوک بزرگ به نتانیاهو/ اسرائیل بازی اطلاعاتی-امنیتی را باخت