Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@03:57:07 GMT

ورودی شهر باغشاد فاقد روشنایی لازم است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۱۸۶۸

ورودی شهر باغشاد فاقد روشنایی لازم است

شهردار باغشاد گفت: مسیر وردی این شهر فاقد روشنایی لازم است و این مسئله منجر به افزایش مخاطرات رانندگی در این محل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان؛ میثم بکتاشیان در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه پل غدیر این شهر، اظهار کرد: با افتتاح این پُل، یکی از گرههای بزرگ ترافیکی مسیر اصفهان _ شهرکرد باز شد، اما متاسفانه رمپ ورودی و خروجی شهر باغشاد با مشکلات زیادی مواجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به عبور وسایل نقلیه سنگین و ترافیک بالا در این مسیر و اهمیت تردد ایمن، همه توان خود را برای رفع این مشکل به‌کار گرفتیم.

شهردار باغشاد تصریح کرد: پروژه اصلاح و احداث رمپ ورودی و خروجی شهر باغشاد به طول ۴۵۰ متر شامل خاک‌برداری، خاک‌ریزی، زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان به پایان رسید و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

بکتاشیان با بیان اینکه ورودی‌های هر شهری مهم‌ترین بخش نما و منظر آن است، ادامه داد: شهر باغشاد به واسطه طبیعت بکر، بیشه‌زارهای زیبا و منحصر به فرد، اماکن تاریخی همچون پل کله و مشاهیر و بزرگانی چون آیت‌الله مدیسه‌ای به شهری گردشگرپذیر تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در روزهای پایانی هر هفته و ایام تعطیل گردشگران بسیاری از گوشه و کنار کشور به این شهر ساحلی سفر می‌کنند، اما ورودی شهر باغشاد روشنایی لازم را ندارد و شب‌ها در تاریکی مطلق است.

شهردار باغشاد عنوان کرد: پیگیری‌های متعددی در این خصوص انجام شده است، اما متاسفانه همچنان این مشکل رفع نشده و انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی در شهرستان به رفع آن توجه جدی داشته باشد.

کد خبر 389153

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان حوادث جاده ای شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداری ترافيک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیریت توزیع برق شاهین دژ همزمان با سراسر استان طرح جهادی و ملی اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر شهرستان شاهین دژ را با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ‌های پرمصرف گازی به ال‌ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی را عملیاتی کرده است. 
به همت اکیپ توسعه و نوسازی مدیریت توزیع برق شاهین دژ اینبار لامپ‌های کم مصرف و ال‌ای دی خیابان آذربایجان و کوچه‌های فرعی آن جایگزین لامپ‌های گازی شد. 
جایگزینی لامپ‌های کم مصرف خیابان‌ها و معابر این شهرستان که روشنایی آن‌ها از نوع لامپ‌های گازی است از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این مدیریت در سال ۱۴۰۳ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد
  • لزوم اصلاح سازه‌های تقاطعی فاقد آبگذری در سمنان
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد