Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در دیدار مدیر و معاونین مخابرات منطقه گیلان با اشاره به اهمیت و لزوم خدمت رسانی به مردم مناطق مختلف استان گفت: در برخی روستا‌های استان گیلان مشکلات ارتباطی کم و بیش وجود دارد که می‌بایست رفع این مشکلات در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه سعی کنید پای درد دل مردم بنشینید تا حرفشان را به شما بگویند، افزود: سرعت و دقت در کار‌ها را سرلوحه امورات خود قرار دهید.

نماینده، ولی فقیه در گیلان خواهان تقویت نظارت بر مخابرات گیلان شده و بیان کرد: اگر نیروهایتان خوب کار کنند به نام شما تمام می‌شود و اگر بد کار کنند نیز به نام شما تمام خواهد شد پس سعی کنید طوری رفتار و مدیریت و نظارت کنید تا نامی نیک از خود بر جای بگذارید.

مهندس پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان نیز باارائه گزارشی از عملکرد مخابرات گفت: جهت خدمات رسانی در سطح وسیع و حل مشکلات ارتباطی در روستا‌ها و مناطق دور افتاده، سایت‌های wll را به سایت موبایل ارتقاء دادیم. همچنین با اجرای پروژه فیبر نوری در مسیر توتکابن تا دیلمان، بستر ارتباطی این مناطق نیز تأمین می‌شود.

انتهای پیام/آ

لزوم تقویت نظارت در مخابرات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد

ایرج حسن پور  اظهار کرد: طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در قالب نظارت بر مساجد، نمازخانه‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، فروشگاه‌ها، تاسیسات خدماتی و مراکز امداد خودرو به صورت محسوس و نامحسوس و با هدف نظارت بر نصب قیمت کالا، تاریخ اعتبار مصرف کالا و برخورد با گران‌ فروشی در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان از طریق انجام‌ گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان اداره کل صمت استان، اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط در حال انجام است.

وی افزود: در اجرای طرح نظارتی مذکور در ۶ فروردین ماه، برای ۹ واحد صنفی به علت عدم نصب قیمت برکالا، نداشتن نرخنامه معتبر و فروش کالای تاریخ مصرف گذشته پرونده‌های تخلف تشکیل شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی گفت: گشت‌های مشترک نظارتی در تمامی مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

حسن پور اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی مانند احتکار، گران‌فروشی و عدم درج قیمت برکالا مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستای بولان بر اثر سیلاب + تصاویر
  • شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اولویت مسئولان قرار گیرد
  • توزیع بیش از ۷ هزار لیتر بنزین معمولی و سوپر در مازندران
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • اولویت های امسال وزارت ارتباطات چیست؟
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • تشریح اولویت‌های سال ۱۴۰۳
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد