Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، فدارسیون جهانی فوتبال، فیفا از اعزام یک هیات به ایران برای بررسی موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها خبر داده است.به گزارش خبرگزاری رویترز، سخنگوی فیفا گفته است انتظار دارند که در طول دو هفته آینده با مقام‌های فوتبال ایران دیدار کنند و به بررسی میزان آماده بودن ورزشگاه‌ها برای ورود زنان پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تصمیم فیفا برای اعزام این هیات یک روز پس از اعلام مرگ سحر خدایاری دختر هوادار فوتبال در ایران اعلام شده است، ولی سخنگوی فیفا گفته است که سفر هیات فیفا صرفا به خاطر مرگ سحر خدایاری نیست. ادعاهایی مبهم مطرح شده که سحر خدایاری بر اثر خودسوزی اعتراضی جان خود را از دست داده است، وی از هواداران باشگاه استقلال بود و توسط رسانه ها و مردم به «دختر آبی» مشهور شده است.

به گفته فیفا، نمایندگان این فدراسیون بررسی خواهند کرد که آیا ایران برای ورود زنان به استادیوم در بازی مقدماتی جام‌جهانی آماده است یا نه.نخستین رقابت در چارچوب مسابقاتی که به شکل مستقیم تحت نظر فیفا برگزار خواهد شد، بازی تیم ملی ایران در برابر تیم کامبوج است که در روز ۱۰ اکتبر (۱۸ مهرماه) در تهران برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، هیات اعزامی فیفا سه نفر عضو خواهد داشت. بنا بر این گزارش، هیات اعزامی با مدیران فدراسیون فوتبال ایران گفتگو خواهند کرد؛ روشن نیست که آنها با مقامات بلندپایه تر در دولت نیز گفتگو خواهند کرد یا نه.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیفا دخترآبی خودسوزی ورود زنان به ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم امضای اسناد همکاری بین هیأت‌های ایران و پاکستان با حضور آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان و «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان و هیأت‌های عالی رتبه دو کشور در اسلام آباد، برگزار شد.

کد خبر 6085371

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد