Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمودرضا ناصح گفت: در سانحه اول رانندگی بر اثر واژگونی سواری پژو پارس در محور نیکشهر به چابهار حدفاصل روستای کرین دوک ۴ نفر فوتی و ۲ نفر مجروح بر جای گذاشت.

او افزود: این حادثه در ساعت ۲۲:۲۸  دیشب رخ داد وبلافاصله تیم های امدادی به محل اعزام شدند.

ناصح افزود: مجروحین پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان محمد رسول الله (ص) نیکشهر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از برخورد خودروی سواری پژو با سواری پراید در محور نیکشهر به ایرانشهر  حد فاصل روستای جاکس خبرداد و گفت: این حادثه در ساعت ۱۷:۰۵ دیروز رخ داد و ۵ مجروح بر جای گذاشت.

ناصح اظهار کرد: مجروحین پس از دریافت خدمات درمانی اولیه بوسیله ۲دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ایرانشهر منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گفت: در سانحه سوم رانندگی واژگونی خودروی سواری سمند در محور ایرانشهر به نیکشهر ۶ مجروح برجای گذاشت.

ناصح افزود: این حادثه  در ساعت ۱۹:۰۵ دیشب رخ دادو  ۶ نفر مجروح شدند.

ناصح اظهار کرد: بعد از اعلام خبر حادثه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ایرانشهر بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مجروحین پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ایرانشهر منتقل شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان پژو علوم پزشکی برنا محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد

 تیمور باقری اظهار داشت:  در تقویم سالیانه کشور هفتم اردیبهشت‌ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری گردید تا یادآور اهمیت موضوع و توجه به آمار سوانح  و اقدامات صورت گرفته برای ارتقای ایمنی  باشد.

وی گفت:سرعت غیرمجاز، منشا بیشتر تخلفات رانندگی است و فرهنگ‌سازی به عنوان مهم‌ترین عامل برای پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  برنامه های مختلفی در مرکز استان و ادارات شهرستانی برای این هفته در نظر گرفته شده است که  از آن جمله می توان به اجرای طرح آموزش ایمنی به  کاربران جاده‌ای  ، توزیع کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران،  طرح کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی تحت پوشش ، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی، نصب بنر حاوی پیام های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع های خدماتی-رفاهی و ارسال پیام کوتاه بمنظور جلب توجه عمومی نسبت به مخاطرات سوانح رانندگی نام برد.

باقری  ، هدف از اجرای این برنامه ها را ایجاد حساسیت  در بین  عموم مردم جهت افزایش ایمنی تردد‌های جاده‌ای و تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی، عنوان کرد و گفت: خوشبختانه  در ایام اجرای طرح نوروزی میزان تصادفات در این استان به میزان قابل توجهی کاهش داشت  که امیدواریم با تعامل همه دستگاه‌ها  و مردم تا پایان سال جاری، روند کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ادامه یابد و شاهد سفرهای ایمن و بدون حادثه برای هموطنان عزیزمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید