Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:50:19 GMT

قدردانی راننده کامیون از پلیس امین

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۲۱۷۶

قدردانی راننده کامیون از پلیس امین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، راننده یک کامیون که گشت پلیس راه اراک-قم بارش را برگردانده بود در تماس با ۱۹۷ از این ماموران امین قدردانی کرد.

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: بنا بر اعلام دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان چند روز قبل تیمی گشت پلیس راه اراک - قم در حین گشت زنی متوجه افتادن ۲ کیسه برنج از یک دستگاه خودروی کامیون می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خلجی افزود: تیم گشت پلیس راه، بلافاصله هر دو کیسه برنج را از سطح جاده برداشته و بعد از طی مسافتی با متوقف کردن خودروی کامیون اقلام رها شده را به راننده آن تحویل دادند.

او اضافه کرد: بعد از این اقدام پلیس، راننده خودرو در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی این چنین گفت:
"سلام، در ساعت ۱۹ سیزدهم شهریور ماه، ۸۰ کیلو برنج از خودروی من در کمربندی شهر اراک پایین افتاده بود و من متوجه نشده بودم که ماموران گشت پلیس راه اراک، کیسه‌های برنج را به من رساندند، خواستم از امانت داری و حسن نیت آن‌ها تقدیر و تشکر کنم. "

انتهای پیام /ج

راننده خودروی کامیون از گشت پلیس راه اراک-قم قدردانی کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تخلفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ چهری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن ۴۵ ساله در شهرستان اراک بلافاصله گروهی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

او افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی ۴۳ ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم بعد از مواجهه با شواهد پلیس به قتل عمد زن ۴۵ ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری