Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئتی از مقامات فیفا در راه ایران است تا برای فراهم کردن زمینه حضور زنان در ورزشگاه‌ها مذاکره کند.

به گزارش خبرورزشی، به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقاماتی از فیفا برای فراهم کردن مقدمات حضور زنان ایرانی در ورزشگاه‌ها به ایران اعزام خواهند شد. این اتفاق پس از خودسوزی سحر خدایاری، طرفدار استقلال مقابل دادگاه تهران که دنیای فوتبال را به شوک فرو برد، رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا این هیئت سه نفره شامل مقاماتی از دپارتمان مسابقات و همچنین دپارتمان امنیت فیفا خواهد بود.

یکی از مسئولان فیفا در همین رابطه گفت: به زودی هیئتی از نمایندگان فیفا راهی آنجا می‌شوند تا مقدمات اجازه دادن به زنان جهت ورود به ورزشگاه در بازی پیش رو از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی در ماه اکتبر را ارزیابی کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فیفا ورزشگاه بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد