Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن گفت: مدیر سازمان فوتبال در دو بخش آقایان و بانوان باشگاه ذوب‌آهن را تحت نظر گرفتم، مسئولیت سنگینی به من واگذارشده اما در این کار تخصص دارم.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تغییر مربی در تیم ملی فوتبال اظهار کرد: مربی زمانی که وارد تیمی می‌شود با یک دیدگاه جدید می‌آید،  بازیکنان باید با او هماهنگ شوند و هدف‌های مربی را  دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش تفکرات دفاعی داشت، اما ویلموتس بیشتر حمله می‌کند که یک سری نگرانی‌هایی را به وجود می‌آورد، تیمی که توان دفاع کردن نداشته باشد احتمال پیروزی کمی دارد. مربی تیم ملی فوتبال ایران نیاز به زمان دارد تا با فوتبال، فرهنگ و ویژگی بازیکنان ایران آشنا شود.

وی با بین اینکه دربازی‌های بزرگ مثل جام جهانی تفکرات کی‌روش بهتر جواب می‌دهد، تصریح کرد: مقابل تیم‌هایی مثل اسپانیا، پرتغال و آرژانتین تاکتیک دفاع کمک می‌کند اما در بازی با تیم‌های ضعیف حمله کمک بیشتری خواهد کرد. به نظر من تیمی موفق خواهد بود که با یک دفاع خوب حمله کند، استاندارد دنیا دفاع و حمله خوب است.

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: بازیکنان باید بتوانند درک متقابلی از تفکرات مربی داشته باشند و تمرین بیشتر باعث به وجود آمدن هماهنگی می‌شود.

وی  در خصوص بازی با هنگ‌کنگ، خاطرنشان کرد: هنگ‌کنگ در فوتبال آسیا جایگاهی ندارد، ولی به دلیل اینکه تیم تحت امتحان مربی است، هوای گرم و بازی در خانه حریف کسب سه امتیاز خوب بود.

محمدی از من درخواست کمک کرد

کربکندی با اشاره به اینکه محمدی زمانی که مدیرعامل شد از من درخواست کمک کرد، تأکید کرد: مدیر سازمان فوتبال در دو بخش آقایان و بانوان باشگاه ذوب‌آهن را تحت نظر گرفتم. مسئولیت سنگینی به من واگذارشده، اما در این کار تخصص دارم که باید برنامه‌ریزی و انجام کار اصولی‌تری داشته باشیم. وی

ادامه داد: امیدواریم مشکلات مالی و مسائل دیگر حل شود تا تفکراتی که داریم را اجرا کنیم، در حال حاضر باید مشکلات روزانه را حل کرد تا پیش برویم.

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن افزود: تغییر مدیریت دو حالت دارد که یا بهتر می‌شود یا بدتر، به زمان احتیاج داریم تا  یک مدیر جدید نیروهای کمکی خود را جمع کند و مانند یک مربی تفکرات خود را به سیستم انتقال دهد.

وی در رابطه با استفاده از افراد باتجربه در فوتبال، گفت: تجربه حاصل تلاش سالیان یک ورزشکار یا مربی است. در ایران به تجربه و سابقه اهمیت نمی‌دهند که بسیاری از مواقع به خاطر همین موضوع صدمه می‌خوریم. وقتی آدم‌های باتجربه را کنار بگذاریم اشتباهات یک جوان بیشتر می‌شود.

بانوان پنجاه‌درصد جامعه هستند

کربکندی در خصوص اتفاقی که برای سحر خدایاری افتاد، اظهار کرد: اتفاق تلخی است که یک دختر به خاطر ورود به ورزشگاه محکوم‌به شش ماه حبس شود و در اثر احساسات خودش را از بین ببرد. این اقدام سحر عکس‌العمل عمومی جامعه را به همراه داشته که همه از این اتفاق متأسف هستند.  

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: به نظر من با یک مدیریت منطقی،  تذکر و تعهد می‌شد جلوی این اتفاق را گرفت. تحمل شش ماه زندان برای یک دختر جوان سخت است که این اتفاق تلخ را به خانواده سحر و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. بانوان پنجاه‌درصد جامعه هستند که باید به آن‌ها اهمیت داده شود.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا می‌شود به ورود بانوان در ورزشگاه‌ها امیدوار بود؟ تصریح کرد: فیفا روی این مسئله تأکید دارد که برای  بازی‌های ملی فدراسیون فوتبال ایران تعهد داده بانوان را برای بازی‌های ملی به ورزشگاه راه دهد. فکر می‌کنم زمان تمام این مسائل را حل خواهد کرد.

کد خبر 389111

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رسول کربکندی ذوب آهن تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس خودسوزی سحر سحر خدایاری کارلوس کی روش تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال سرمربی تیم ملی فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏

به گزارش "ورزش سه"، جان موسینو، مربی جوان و 37ساله ‏انگلیسی، طلسم 22ساله پورتزموث و ناکامی این تیم در صعود به ‏دسته‌های بالاتر را پایان داده و با این تیم به چمپیونشیپ (دسته ‏دوم فوتبال انگلیس) صعود کرد. ‏

پورتزموث در شروع قرن بیست و یکم یکی از تیم‌های همیشه حاضر ‏در لیگ برتر بود و ستاره‌های نامداری را به دنیای فوتبال معرفی کرد. ‏ستاره‌هایی مثل کراوچ، دفو، کانو، کمپل و جیمز. آنها حتی در سال ‌‏2008 قهرمان جام حذفی انگلیس شده و در لیگ اروپا حاضر بودند. ‏

اما از سال 2010 و به دلیل مشکلات اقتصادی پورتزموث به ‏چمپیونشیپ سقوط کرد و سپس با دو سقوط پیاپی خودش را در ‏دسته چهارم فوتبال انگلیس دید. ‏

امسال جان موسینو دست به کار بزرگی زد و با این تیم به ‏چمپیونشیپ رسید. هواداران حالا منتظر بازگشت به لیگ برتر با ‏موسینو هستند. هافبک سابق انگلیسی که در 37سالگی اولین تجربه ‏مربی‌گری‌اش را در پورتزموث سپری می‌کند.

دیروز بازیکنان پورتزموث استقبال ویژه‌ای از جان موسینو کردند که ‏خبرساز شده است. آنها از شباهت آوایی نام موسینو با مورینیو ‏استفاده کرده و مدعی شدند لقب آقای خاص را برازنده سرمربی ‏خودشان می‌دانند و نه مربی بزرگ پرتغالی. ‏

جان موسینو در رختکن قصد داشت برای بازیکنانش سخنرانی کند که ‏حرف‌های او با سرود هماهنگ بازیکنان قطع شد: "کی مورینیو لازم ‏داره؟ ما موسینو داریم". ‏

شباهت آوایی نام موسینو با مورینیو قبلا هم خبرساز شده بود. زمانی ‏که پورتزموث اعلام کرد جان موسینو را به خدمت گرفته خیلی از ‏هواداران گمان کردند مربی بزرگ پرتغالی، ژوزه مورینیو، به ‏باشگاه‌شان آمده و از این بابت شگفت‌زده شده بودند. ‏

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • هدیه ویژه به ژابی: میدان لورکوزن به نام آلونسو!
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب