Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز پنج شنبه ۲۱ شهریور ۹۸ همزمان با ۱۲ محرم الحرام ۱۴۴۱ هجری قمری سالروز شهادت مظلومانه و جانسوز حضرت امام زین العابدین (علیه السلام)، آیین‌های عزاداری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
روضه خوانی و سوگواری با راه اندازی دسته جات زنجیرزنی و سینه زنی، اجرای تعزیه و توزیع نذور مردمی از برنامه‌های این روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضرت امام علی بن الحسین (علیه السلام) در پنجم شعبان سال ۳۸ هجری قمری در مدینه منوره متولد و در ۱۲ محرم یا به روایتی ۲۵ محرم سال ۹۵ هجری قمری در همین شهر مسموم شدند و به شهادت رسیدند و پیکر مطهرشان در قبرستان بقیع به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/ز

آیین‌های عزاداری سالروز شهادت امام زین‌العابدین (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به انجام تعمیرات و نوسازی شبکه‌های برق رسانی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرایند قطعی برق در محدوده بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل خیابان ولیعصر تا کوچه ۶۳ اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

این قطعی برق از ساعت ۸ صبح به مدت ۲ ساعت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • مستند «پنجره‌های بهشت»، از شبکه قرآن و معارف
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی