Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@07:02:15 GMT

ناکامی سه هفته‌ای سپیدرود در ثبت کلین شیت

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۲۴۳۰

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپیدرود رشت گرچه در دیدار برابر استقلال خوزستان موفق شد نخستین پیروزی خانگی و دومین پیروزی فصل خود را به دست آورد، اما برای سومین هفته متوالی در بسته نگه داشتن دروازه خود ناکام بود.

سپیدرودی ها پیش از این در هفته های دوم و سوم به ترتیب برابر نود ارومیه و نیروی زمینی تهران هرکدام یک بار، دروازه شان را باز شده دیدند و دو گلی که برابر استقلال خوزستان در هفته چهارم دریافت کردند، موجب شد برای سومین هفته متوالی در رقم زدن کلین شیت ناکام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، اولین و آخرین کلین شیت قرمزهای رشت به دیدار هفته نخست برابر مس رفسنجان برمی گردد و سپیدرود تا بدین جا در سه بازی و مجموعا 270 دقیقه در ثبت کلین شیت ناکام بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ یک لیگ دسته اول لیگ آزادگان سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند

ایسنا/گیلان مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: سهیل حق شناس به عنوان سرمربی و علی بهارمست به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شدند.

حامد یوسفی امروز ۸ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تغییرات جدید در باشگاه سپیدرود رشت، اظهار کرد: با توجه به جریانات اخیر و برای جلوگیری از سلب آسایش بازیکنان تیم به این نتیجه رسیدم که با هواداران و علاقمندان به سپیدرود صحبت و توضیحاتی را ارائه کنم.

وی افزود: وقتی وارد باشگاه شدم با انبوهی از مشکلات مواجه بودم، تقریبا صنفی نبود که باشگاه سپیدرود به آنها بدهکار نباشد، پرداخت از پنجره تا بدهی‌های فوتبالی و غیر فوتبالی باشگاه انجام شد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به جذب فرشاد پیوس به عنوان سرمربی مورد علاقه هواداران، گفت: با نظر شخصی ایشان بازیکنان باکیفیت برای تیم سپیدرود جذب شد و نیم فصل اول به پایان رسید، در نیم فصل دوم همان طور که هواداران می‌دانند نتایج مورد قبول باشگاه نبود تا اینکه پس از باخت مقابل نیروی زمینی و کسب پنج امتیاز از پنج بازی جلسه‌ای با کادر فنی برگزار شد.

یوسفی با اشاره به برگزاری جلسه مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود با فرشاد پیوس و کادر فنی، تصریح کرد: در پایان این جلسه که در اواخر سال گذشته برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که خاتمه همکاری را با ایشان داشته باشیم و در یک فضای کاملا دوستانه و تسویه حساب ایشان و کادر فنی انجام شد.

وی با تقدیر از زحمات سرمربی سابق سپیدرود و کادر فنی وی، خاطرنشان کرد: پس از آن مدیرعامل باشگاه ماموریت دادند تا با سه گزینه حسن اشجاری، علی بهارمست و محسن عاشوری برای انتخاب سرمربی جدید وارد مذاکره شویم، دلیل عدم توافق بین گزینه‌ها بحث مالی و اصرار دو نفر از گزینه‌ها به قرار داد یک و نیم ساله بود که بار مالی زیادی را برای باشگاه ایجاد می‌کرد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت افزود: از آنجایی که مشخص نیست در فصل آینده چه عزیزی مسئولیت باشگاه را برعهده دارد و همچنین نمی‌خواستم تعهداتی را که دیگران بر دوش من گذاشتند من هم تکرار کنم با بزرگواران به نتیجه نرسیدیم‌.

یوسفی خاطرنشان کرد: باتوجه به آشنایی کامل علی بهارمست با تیم و بازیکنان و دانش فنی بالا، ایشان با اختیار کامل به عنوان مدیر فنی تیم سپیدرود رشت انتخاب شدند.

وی افزود: چهره نام آشنا و اسطوره فوتبال سپیدرود رشت، سهیل حق شناس نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت منصوب شد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: با کادری کاملا سپیدرودی تا پایان فصل و هفت فینال پیش رو به مصاف حریفان می‌رویم و تمام بازیکنان بدانند که با حمایت کامل باشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی
  • گلرهای سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی!
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • برد شیرین ایران برابر ترکمنستان/ جشن صعود با طلسم‌شکنی تیم ملی