Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حاجی شیخی دبیر حرکت‌های جهادی احیا القلوب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به آغاز خدمت رسانی به مردم محروم مناطق حاشیه شهر مشهد از امروز گفت: گروهی از پزشکان با تخصص‌های مختلف با استقرار در مناطق حاشیه شهر مشهد اقدام به ارائه خدمات پزشکی به مردم این مناطق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او ادامه داد: ما هم اکنون در منطقه ابراهیم آباد مشهد و در یک درمانگاه که توسط خیران ساخته شده مستقر هستیم و ارائه خدمات پزشکی به مردم این منطقه تا ۲۳ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.   دبیر حرکت‌های جهادی احیا القلوب با اشاره به خدمات پزشکی ارائه شده به مردم گفت: در این حرکت جهادی، پزشکان در شاخه‌های ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، روانشناسی، تغذیه، طب سنتی و غربالگری فشار و قندخون، به ارائه خدمات رایگان به مردم محروم حاشیه شهر مشهد می‌پردازند.   حاجی شیخی با اشاره به ساماندهی گروه‌های جهادی تحت نظر سازمان بسیج سازندگی گفت: این حرکت جهادی از سال ۱۳۹۱ آغاز شده و تمامی هزینه‌های مربوط به اجرای طرح توسط خیران تأمین می‌شود.   انتهای پیام/ف. ب   ارائه خدمات پزشکی به مردم حاشیه شهر مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز